2013. október 5., szombat

Érdekházasság

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, október 05, 2013
Tartalom:
"Édesapja elnyúló kórházi kezelése miatt Alexa kínos anyagi helyzetbe kerül. Lassan nem marad más választása, mint eladni a régi otthonukat. Végső elkeseredésében úgy dönt, szerelmi mágia segítségével szerez vagyonos férjet magának. Arra azonban nem számít, hogy épp legjobb barátnőjének milliárdos bátyja lesz a megmentője… aki egyszer már összetörte a szívét. 
Nicholas nem hisz a szerelemben, de hogy megörökölhesse nagybátyja vállalatát, meg kell nősülnie, mégpedig gyorsan. Ezért merész ajánlattal áll elő: érdekházasság. Szigorú szabályokkal. Mind közül a legfontosabb: érzelmekről szó sem lehet. Színtiszta üzlet, amit a felek pontosan egy évre kötnek. Csakhogy a sors képes fenekestül felforgatni még a leggondosabban kidolgozott tervet is…"



Én és a könyv: Oda vagyok az olyan történetekért, amikor nincs rögtön szerelem, így amikor megláttam a címet rögtön tudtam, hogy ezt bizony el fogom olvasni. :)


Véleményem: 
Már az elején éreztem, hogy tetszeni fog a könyv. Eléggé kiszámítható és már az első fejezeteknél tudja az ember, hogy mi lesz a vége. De nekem tetszett!!! Vannak hibái, de magát a sztorit és a karakterek nagyon bírtam. Na meg persze jókat nevettem. Annyira tetszett, hogy jóformán háborúztak egymással és bár mind a ketten kívánták a másikat egyikük se akart veszíteni. :P Alexat nagyon bírtam, imádtam ahogy beszólogatott és folyton borsot tört Nicknek az orra alá és nem hagyta magát. Nicet is kedveltem, jó karakter volt és jó volna ha létezne ilyen pasi. (Gazdag, jól néz ki, és még kedves is) 
Ebből a könyvből eltudnék képzelni egy romantikus vígjátékot. :D (Szerintem tök jó lenne *-*)
Egy könnyed délutáni olvasmány, amit hamar ki lehet végezni. Én két nap alatt kiolvastam.

Ami nagyon tetszett:
A kutyás rész. XD
Alexa *-*
Nick és Taylor, haláli volt az a rész. :D
Epilógus!!!!!

Ami nem tetszett:
Sokszor ismételgette az írónő ugyanazokat a dolgokat. Pl: Nick, annyira jól néz ki és Alexa annyira kívánja őt, de ezér meg azér nem jöhet vele össze. És Nick már egyszer összetörte a szívét... ezt leírta legalább... hatszor - ha nem többször. 


Kedvenc idézet:
"...valójába azt szeretné, hogy Nick csapjon egy nagy jelenetet, hazavonszolja és magáévá tegye a kanapén. Mint egy romantikus regényben. 
Na persze. De Nick maga volt a megtestesült józan ész. Alexa ezzel az erővel akár sci-fit is olvashatna, és várhatná, hogy a földönkívüliek elfoglalják a világot. Még annak is nagyobb valószínűsége lenne."

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review