2013. október 19., szombat

Csontváros (film)

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, október 19, 2013

Tartalom:
"Az ifjú Clary Fray (Lily Collins), még nem tudja ugyan magáról, de valójában a magukat Árnyvadászoknak nevezett titkos szervezet vérvonalába tartozik – ők azok a harcosok, akik gondoskodnak róla, hogy az emberek biztonságban legyenek a démonok és egyéb, számukra gyakran láthatatlan szörnyek támadásaitól. Clary hamarosan rájön, hogy New York City álarca mögött egy rejtett világ is létezik, a Csontváros…"



Véleményem: 
No nézzük...Hát... nem is tudom mit írjak róla. Nem volt rossz, de ahhoz képest mennyire vártam... ahhoz képest kissé csalódás volt. Unni nem untam... Viszont miközben néztem azon gondolkodtam, hogy ezt azok is értik akik nem olvasták a könyvet? O.o Mert az oké, hogy én mindent értettem -, mert olvastam a regényt- de azok akik nem olvasták azok is értettek mindent? XD Nekem a filmben nem nagyon tetszett Claryt alakító színészn... Nem tudom...  Semmi bajom nem volt a választással, de így a filmben valahogy nem jött be. (gondolom ezzel egyedül vagyok XD Ám nincs gáz! XD)  A kedvencem Simon volt, pedig az első könyvben mennyire utáltam -azóta mondjuk már a könyvben is imádom XD Jacet meg... nem tom.. csak én éreztem néha olyan semlegesnek és érzelemmentesnek? Aztán elkezdtem gondolkodni néhány részen, hogy most én nem emlékszem, mert már rég olvastam a könyvet vagy ez tényleg nem így történt? XD Spoiler-> Pl: a vámpírok megharapták Simont? Erre én már nem emlékszem. <-Spoiler vége. XD (Szal lehet, hogy újra levarázsolom a polcomról az első kötetet) Kicsit gyorsak voltak a történések. A látvány az nagyon tetszett. 
Amúgy nem volt rossz és jó volt látni a filmet. ^^


Ami nagyon tetszett:
Harci jelenetek.
Simon.
Látványvilág. 


Ami nem tetszett:
Miért kellett már az első részben elmondaniuk, hogy ... Spoiler: Clary és Jace nem is tesók. Spoiler vége.





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review