2013. október 19., szombat

Ördög

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, október 19, 2013
Tartalom: "Öt ember teljesen átlagos módon kezdi a munkanapját Philadelphiában. Beszállnak egy irodaház liftjébe. Teljesen ismeretlenek egymás számára. Csak pár másodpercet szándékoznak a többiek társaságában tölteni, ám a fülke hirtelen elakad. A sors közbeszólt. Feltárulnak a féltve őrzött titkok, és mindenkinek felelnie kell bűneiért.
A kezdetben csupán kényelmetlen helyzet lassan, de biztosan egyre rémületesebbé válik. Szörnyű dolgok történnek mindegyikükkel, és egyre valószínűbb, hogy az eseményeket közülük valaki irányítja. Végül kiderül az elképesztő igazság: egyikük maga az Ördög. Miközben kívülről hasztalan próbálják kiszabadítani őket, a lift utasai rájönnek, csak akkor élhetik túl ezt a napot, ha szembeszállnak a gonosszal."


Véleményem: 
Hmmm... kicsit már rég volt, hogy megnéztem ezt a filmet, de...
Azt kell, hogy mondjam nekem tetszett, viszont kicsit se volt - számomra - félelmetes! 
Érdekesnek érdekes. Jó volt agyalni azon, hogy ki lehet vajon az öt ember közül az Ördög. Én személy szerint kapásból az elején megmondtam, hogy ki gyilkolászik. XD Büszke is voltam magamra. :P Szóval szerintem, nem rossz ez a film. 

Ami nagyon tetszett: 
Szerintem érdekes. 



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review