2013. október 30., szerda

Brothers Conflict

Bejegyezte: 1995 dátum: szerda, október 30, 2013
Tartalom:
„Apa kalandor, én pedig egyedül élek már évek óta. Egyetlen barátom és társam Juli, a mókusom.
Aztán egy napon kiderül, hogy apa újra megnősül. Egy olyan nőt vesz feleségül, akinek 13! fia van.
Tényleg 13. Eddig alig volt mellettem valaki, most 13 szempár óvja minden egyes mozzanatom.
Apa esküvője előtt pár nappal a fiúkhoz költözöm, és már alig várom, hogy megismerjem őket. Vajon milyenek lehetnek?
A mókusom viszont annyira nem örül. Szerinte ők mind ordas farkasok, akik csak arra várnak, hogy felfalják a kis Piroskát.
Szerintem rémeket lát, de csak aggódik miattam. Ez még belefér…
A nevem Hinata Ema, de a mókusom csak Chii-nek hív. Hirtelen hatalmas családon lett. Van 13 testvérem, és mind fiúk!”

"Chii-nek a semmiből hirtelen hatalmas családja lesz. Megismerkedik a fiúkkal a legidősebbtől a legfiatalabbig. Van köztük sikeres üzletember, jogász, orvos, iskolás és középiskolás, sőt még popsztár is.
Nem lesz nehéz megszoknia az új környezetet, ahol a fiúk barátsággal fogadják. Néhányan többek is szeretnének lenni egyszerű barátnál.
A sorozat a család mindennapjairól szól, illetve azokról a konfliktusokról, amit Chii érkezése és ottléte okoz.
A fiúk egyre jobban megkedvelik a lányt, néhányan szerelmesek is lesznek belé, ami igen csak bonyolítja az együttélést és a családi köteléket.
Chii hogy is lehetne együtt valakivel, aki a testvére?
A fiúk azonban nem így gondolkodnak, mivel nem vér szerinti testvérek…"


"Testvérek:

Asahina Masaomi (31)
Asahina Ukyou (28)
Asahina Kaname (27)
Asahina Hikaru (25)
Asahina Natsume (24) (hármas ikrek)
Asahina Azusa (24) (hármas ikrek)
Asahina Tsubaki (24) (hármas ikrek)
Asahina Louis (21)
Asahina Subaru (19)
Asahina Iori (18)
Asahina Yuusuke (16)
Asahina Fuuto (15)
Asahina Wataru (10)"




Véleményem: 
Ő... hát... izéé... igazából nem tudom, hogy ez most mi volt. XD Van ez a csaj, aki egyszerűen szánalmas. Megszólalni se tud és úgy rángatják, mint valami marionett bábút. Akkor vannak a srácok: Valamelyik úgy néz ki, mint egy nő! Sőt, az egyik tényleg nőnek van öltözve. Aztán összesen vannak 13-an, szerintem a kevesebb néha több és én is imádom a helyes bishi szereplőket... de azért ez már túlzás volt. (legalábbis nekem)
Szerintem nem nagy szám ez az anime, de ugyebár minden ízlés kérdése. Nekem nem jött be ez a romantikus maszlag, hogy mindenki beleszeret a csajba... pedig jóformán okot se ad rá. Olyan szempontból érdemes volt megnéznem, hogy a grafikája nagyon tetszett és voltak benne jó pillanatok, meg viccesek is. ^^

Ami tetszett:
A legkisebb fiú aranyos volt. :) Bár úgy nézett ki, mint egy kislány: rózsaszín harisnya, rövidnadrág és rózsaszín-sárga pulcsi, meg még a haja is olyan halvány rózsaszín volt. O.o
Ja és persze Juli, a mókus. Bár nem értem, hogy a csaj, miért értette mit mond. XD

Ami nem tetszett:
A részek elején, azok a vallomások -.-"
A főszereplő csaj.













0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review