2013. október 20., vasárnap

Diabolik Lovers - eddigi véleményem róla.

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, október 20, 2013
A Diabolik Lovers egy új anime, amit most adnak. Egyenlőre még csak 5 része jelent meg, így rendes véleményt nem alkotok róla... DEEEE! Eddig imádom. XD Szeretem a vámpíros történeteket ha jól vannak megcsinálva. Meg aztán őszintén szólva nem sok vámpíros animét láttam. O.o
Plusz nem tehetek róla én bírom az ilyen enyhén perverz és bunkó pasi főszereplőket. XD (mondjuk itt már a szadizmus határait súroljuk... sőt talán nem is csak súroljuk. XD) 

Azt még tudni kell, hogy ez az anime Visual Novel alapján készül. Szóval többfajta befejezése is születhet: Így reménykedem benne, hogy a végét nem rontják el valami olyasmivel, mint az Amnesia animét.


 Szereplők:
Yui Komori

A hat vámpírfiú, testvérek. De más-más anyától.
Ayato, Raito és Kanato ikrek. Az anyjuk egy Cordelia nevű nő. 
Reiji és Shu édestestvérek. Az anyjuk, Beatrix.
Végül pedig: Subaru, akinek szintén más az anyja. A nő neve Christa.
Ayato Sakamaki

Subaru Sakamaki

Reiji Sakamaki

Kanato Sakamaki

Shu Sakamaki

Raito Sakamaki

Az én személyes kedvencem Ayato. Szerintem ő a legjobb.
Akiket még bírok rajta kívül az Shu és Subaru.  Sőt azt kell, hogy mondjam nekem a főszereplő lány is szimpi - eddig.



Akit pedig eddig nem nagyon kedvelek - bár közrejátszik az is, hogy kicsit utánaolvastam a szereplőknek és hát elég érdekes a múltja... Vagyis.. inkább gusztustalan XD: Raito.
Ja meg hát Kanato se a szívem csücske és még Reiji se túl szimpi. 



Ui: Szerintem az op zenéje is tök jó *-*






14 megjegyzés:

Névtelen írta...

♥ nekem is ayato a kedvencem :) nem tudod hogy lesz e folytatása ?

Nagam▼ írta...

Igen lesz vagyis mindenki azt mondja :DD már én is alig várom nekem Ayato és Subaru tetszik <3 ♥

1995 írta...

Sziasztok.
Én a folytatásról egyenlőre semmit se tudok, de azt tudom, hogy az anime játék alapján készült és a játéknak van folytatása. A játék folytatásában pedig még több vámpír-fiú tűnik fel. :) Úgyhogy szerintem, ha a animének lesz folytatása, akkor a játék feldolgozását viszik tovább.(Persze ez nem biztos) A játék neve egyébként: Diabolik Lovers More, Blood.
Az biztos, hogy a folytatást én is szívesen megnézném és én személy-szerint jobban örülnék, ha valahogy az eredeti szálat vinnék tovább. :)

GoldB írta...

Nekem Shu a kedvencem,nem tudom miért.De csak az első részt làttam.Tudnàtok ajànlani egy oldalt amin a többit is megnézhetem?

1995 írta...

Csak írd be a googleba, hogy Diabolik Lovers valahányadik rész, pl: 1. vagy 2., és így az összeset megtudod nézni. Fenn vannak a részek Indavideón.

GoldB írta...

Nagyon köszi

GoldB írta...

Van 13.része?Csak hogy keressem e.

1995 írta...

Nincs 13. rész. :)

Névtelen írta...

Személyes kedvencem Reiji,tisztábban vagyok azzal,hogy sokan nem kedveli,de ha jobban utána néznek valójában ő a kapocs a családban.Törődik a testvéreivel,és a játékban is viszonylag egész szerethető.
Több dráma cd-t és végig hallgattam elképesztő,hogy mennyire imádni való.
Ayatot egyszerűen nem bírom csak egy gyereke egoista srác,semmi érdekeset nem találtam benne.
Hatalmasat szakadtam rajta mikor,egy dráma cd-n berúg és azt képzeli magáról,hogy egy ninja.XD

Unknown írta...

Szia van az indavideon

Unknown írta...

Szia van az indavideon

Diabolik Lovers Merci írta...

Nekem Laito a kedvencem igen nem tehetek róla hogy bírom a perverz pasikat hát igen én is utána olvastam a múltjának hát az anya hibája ilyet hogy csinálhat valaki a fiával aZ a Cordelia egy pedofil K ribanc

Diabolik Lovers Merci írta...

Nekem Laito a kedvencem nem tehetek róla bejönnek a perverz vámpír pasik amúgy én is utána olvastam mert elötte nem értettem közte és Cordelia között a fura kapcsolatot de miután utána olvastam fuuu ez a ribanc hogy csinálhat ilyet a fiával miatta nem tudja mi a különbség a szerelem és a szex között hülye ribanc

Diabolik Lovers Merci írta...

Nekem még aki talán szimpi az Ayato de ő is csak azért mert olyan cuki volt amikor megcsókolta Yuit na minden akkor is Laito marad a kedvencem😍😍😍💗💗💓💓💕💗💗

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review