2013. október 20., vasárnap

Kamisama Hajimemashita - OVA

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, október 20, 2013

Tartalom:
Az OVA két részből áll és ott folytatja a történetet, ahol az utolsó részt abba hagyták. Ez a két rész amolyan kiegészítő.

1. rész: Az Istennőt átverik
Tomoe rejteget valamit Nanami elől, titokban átvett egy csomagot. Természetesen Nanami úgy dönt kideríti mi lehet az. Lesz itt minden: félreértés, ivás, letapizás stb.

2. rész: Az Istennő melegvizű forráshoz megy
Tomoe és Nanami elmennek kikapcsolódni. Nanami teher, Tomoe számára? A lány mindent elkövet, hogy a rókadémon ne érezze így.


Véleményem:
Jajjj, de imádtam!!! XD Kamisama, kérlek adj nekem egy második évadot! *-* Hozta ugyanazt a színvonalat, mint az első évad és ez a két rész is: aranyos, romantikus, vicces. Ráadásul a befejezése azt sejteti, hogy talán megkapom azt a bizonyos második évadot. *-* Én imádtam!

Ami nagyon tetszett: 
Nekem az első rész jobban tetszett, mert nagyon vicces. XD De egyébként, minden tetszett benne!

Ami nem tetszett:
RÖVID!!!! :'(















0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review