2013. október 19., szombat

A sötétség városa

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, október 19, 2013
Tartalom: 
"Egy véres, brutális háború után, a Fekete Város még füstölgő romjai között a tizenhat éves Natalie Buchanannal és Ash Fisherrel megtörténik az elképzelhetetlen: egymásba szeretnek. Natalie ember és egy kormánytisztviselő lánya. Apját megölte egy hibbant Sötétfajzat, és a lány még nem tért magához az egész életét felforgató megrázkódtatásból. Hogyan lehetséges ezek után, hogy belezúgott Ashbe, ebbe a Sötétfajzat félvér fiúba? Pedig szíve varázslatosan megdobban a közelében, megtagadva mindent, amiben a lány addig hitt. Ez a felkavaró szerelem választásra kényszeríti családja és Ash között. A fiú sem adja könnyen át magát érzéseinek elvágyik saját vérei közé, a Határfal túloldalára. Ekkor lép az életébe Natalie, így neki is választania kell. Szenvedélyes románc veszi kezdetét ebben a lepusztult, mégis lenyűgöző világban, amelynek hangulata szinte magába szippantja az olvasót."


Én és a könyv: 
Úgy volt, hogy megrendelem de úgy hozta a sors, hogy bementem a könyvesboltba és nem bírtam ki, hogy ne vegyem meg. XD

Véleményem: 
Amikor megláttam az új megjelenések között rögtön oda voltam a borítóért és a tartalom is felkeltette az érdeklődésemet. 4 nap alatt olvastam el. Tetszett, de a kedvencemmé nem vált. A megalkotott világot és rendszerét mindenki dicséri és azt kell, hogy mondjam nem hiába. Szerintem is nagyon jól kialakította az írónő. A hangulata komor és drámai, de egyben romantikus is. Voltak nagyon érdekes részek, de igazából ebben a kötetben még csak megismertük a szituációt és a karaktereket. Viszont még semmi hű, de nagy dolog nem történt. Ez is az utolsó mondat: A háború épp most vette kezdetét. Szerintem a következő kötetben sokkal több eseményre lehet majd számítani. 
Szerintem megéri elolvasni. :)


Szereplők:
Karakterekről annyit, hogy: 
Sebastian: Köcsög! Nála alávalóbb személyt keresve se találhat az ember. ;) 
Natalie anyja: Utálja az ember utálja az ember és a végén benyög egy olyan részt, hogy nem tudtam, hogy akkor most mi van? XD
Ash apja: Alig volt szerepe és őt szerettem mégis a legjobban. XD
Cékla: Szerintem jól hozza a barátot, aki kiáll a haverja mellett, de azért megvan a maga véleménye és néha össze is vesznek.
Day: (a neve kicsit furi volt - számomra-, mert folyton a Legendabeli Day jutott róla eszembe) Fhú, hát volt, hogy eléggé nem szerettem őt. XD De végül is nincs vele bajom.
Evangelin: Nem és nem! XD Én nem tudtam átérezni, hogy neki milyen rossz. Nem szeretem, ha belép a képbe egy ilyen, mint Ő.
Natalie: Neki még sokat kell változnia ahhoz, hogy igazán jó karakter legyen, de van benne lehetőség! :D
Ash: .... Hm.... Valahogy... valahogy... én nem tudtam oda lenni érte. Talán azért, mert néha legszívesebben felpofoztam volna... pl, amikor azt mondja: Nem tudom! - aki olvasta szerintem sejti melyik részre gondolok itt.
Tiszta Rózsa: Na ő is ám egy érdekes személy. Hát szerintem őt se fogja senki se szeretni!!! XD


Ami nagyon tetszett:
 Felkavarja az ember érzéseit.

Ami nem tetszett: 
Csak szerintem hasonlít kicsit a Sky - Lélektársakra? Sőt én némi Éhezők viadalát is érzékeltem benne...


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review