2015. október 16., péntek

SINISTER 2: AZ ÁTKOZOTT HÁZ

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, október 16, 2015
Tartalom:
"Courtney (Shannyn Sossamon) végre boldog. Reméli, megállapodhat. Ikerfiai és ő beköltöznek egy magányosan álló, nagy, vidéki házba - ami bár öreg és kopott, mégis különleges hangulata van. Nem is sejti, mennyire különleges. A házban démon lakik. Az egyik fia, Dylan, valahol egy sötét sarokban ráakad néhány régi filmtekercsre, megnézi őket, és borzasztó dolgokat lát. De még annál is borzasztóbb, amit életre ébreszt. Egy régi sorozatgyilkosság emléke kísérti a házat: és a falak között lapuló démon nem nyughat. Akárki költözik oda, magával akarja vinni."



Véleményem: 
Hát... Még nyáron, rögtön a premier napján néztük meg az unokatesómmal - méghozzá Budapesten.(Szóval elmondhatom, hogy már a fővárosban is moziztam xD)
Nekem az első rész tetszett. Szóval gondoltam, de szipi-szupi lesz ez a film.
Hát nem volt az!
Számomra ez a film egy vicc volt. Mármint én inkább csak nevettem rajta. Szerintem a készítők nem vették túl komolyan magukat.
Konkrétan voltak részek, amikor többen is nevettünk a teremben, mert poénos volt. (Az már más, hogy mi az unokatesómmal azon is nevettünk, hogy a patkány kirágja magát a hapsiból. xD Ne ítélkezzetek! Fáradtak voltunk. Ez amolyan "kínomban röhögök, mert hülyeséget látok" nevetés volt.)
Igazából szerintem ezen a filmen félni egyáltalán nem lehet.
Hacsak valaki nem fél a gyerekektől. Igaz elég pszichopata gyerekek és szegénykékre ráférne egy kis testápoló, mivel repedezik a bőrük, de nem félelmetesek. A mumus meg nagyon ritkán tűnik csak fel a színen. Egyébként az egyetlen jelenet, amin megugrottam az egyik ilyen jelenethez köthető, ahol a mumus behajol a képbe. xD
Plusz unalmas volt. A fél film abból áll, hogy a gyerkőcök pszichopata felvételeit mutatják.
Film közben egyszer ki is mentem a mosdóba, aztán mikor visszamentem megkérdeztem uncsitesómtól:
Na? Miről maradtam le?
Erre ő: Semmiről, de tényleg semmiről. Annyi történt, hogy a hapsi kocsival eljött, ehhez a másik hapsihoz.
Még pozitívumnak mondható a főszereplő pasi, aki elég jópofára sikeredett.
Viszont, ha félelmetes filmet szeretnétek, akkor ne ezt válasszátok.
Ha trancsírozós, darabolósat szeretnétek... hát akkor se tudom nyugodt szívvel ezt ajánlani. Maximum egy véresebb jelenet volt - a már fentebb említett patkányos. xD
Úgyhogy csalódottan jöttünk ki a moziból.
Persze nem mondom, hogy ne nézzétek meg... Lehet, hogy csak én vagyok túl finnyás, mert már rengeteg horror filmet láttam. xD

Ami nagyon tetszett: 
A poénok

Ami nem tetszett: 
Az egész film




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review