2015. október 16., péntek

The Strain - A kór: 1. évad

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, október 16, 2015
Tartalom:
"A The Strain -A kór egy vérfagyasztó thriller, amely Dr. Ephraim Goodweather történetét meséli el, aki a Járványügyi Hivatal gyors reagálású Kanári Csoportját vezeti New Yorkban. Csapatával együtt riasztják, hogy vizsgáljanak ki egy rejtélyes járványkitörést, amely egészen az ősi és gonosz vámpírizmusig vezethető vissza. Miközben a vírus terjed, Eph, csapata és pár átlagos New York-i háborút indít az emberiség jövőjéért. "



Véleményem: 
Egyik osztálytársam már régóta szereti, és mindig facebookon megosztotta, hogy épp a valahányadik részt nézi.
Nekem meg rögtön felkeltette az érdeklődésemet, hogy vajon mi lehet ez?
Amikor elkezdtem nagyon nem ilyen filmet vártam. Mégpedig azért, mert előtte nem néztem trailert és a tartalmat se olvastam el.
Szóval így kicsit meglepődtem, hogy vámpírok jelentek meg a sztoriban. :D
Viszont tök érdekesen dolgozták fel a készítők. Nagyon tetszett az ötlet, hogy az átalakultak rögtön a szeretteikre mentek rá, illetve az is, hogy nem csak a harapástól alakulhattak át és ilyen vírusosan kezelték az egészet. Ráadásul a kinézetüket is kellően félelmetesre csinálták meg.
Plusz rögtön az első rész nagyon izgalmas volt. Kíváncsi voltam, hogy mi történhetett a repülőn. Engem azzal a résszel már rögtön megfogtak. :)
A szereplők is kedvelhetők. Bár én éppen a két főbb szereplőt nem túlzottan szeretem: Ephraim és Norat.
Amúgy sose értem, hogy miért van minden filmben legalább egy ember, aki kiborul a szörnyek halála után(persze, ha valami szerettükről van szó, akkor érthető volt a sírás) és összenyafogja a fél filmet.
Nem, hogy örülnének, hogy nem zabálták fel őket. És hát ők ketten a sztori elején ezek a kiborulós fajta karakterek. xD
Viszont lett két kedvencem is, akik meg tipikusan a kemény csávó karakterek. Ők nem siránkoznak, hanem megteszik, amit kell. ^^
Plusz egyikük elég érdekes csapatba került. Erre a titokzatos csapatra majd kíváncsi leszek. Vajon miért teszik, amit? Remélem a második évad részletesen kitér rá. *-*
Egyébként van pár kicsit fura rész, amikor olyan logikátlannak tűntek a döntéseik, de el lehetett őket nézni és ezek a furább döntések, inkább a mellékszereplőkre voltak jellemzőek. (Pl: A 8. részben az eladó srác.)
Az utolsó rész pedig elég lezáratlan, szóval kíváncsi vagyok a második évadra :)

Ami nagyon tetszett: 

Az alap sztori

Ami nem tetszett: 
A hetedik rész tetszett a legkevésbé. (Bár a vége nagyon érdekes volt)



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review