2015. október 31., szombat

Boldog Halloweent!

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, október 31, 2015



Sajnos semmi különössel nem készültem a mai napra, de azért borzongásban gazdag éjszakát kívánok mindenkinek. :)
Remélem a többség szereti a Halloween-t, mert én igazán oda vagyok érte. ^^
Szerintem nagyon muris és jópofa. Kár, hogy nálunk nem különösebben ünneplik. 
Én ilyenkor mindig megnézek legalább egy horror filmet és idén még egy Molyos kihívásra is jelentkeztem, amin egy éjszaka alatt kell elolvasni valami témában ide illő könyvet.
Na, de már röppenek is. Senkit se untatok tovább.
Szép, szörnyekben gazdag estét. 
A pécsieknek üzenem: Ha farkas vonyítást hallotok nem biztos, hogy képzelődtök. xD Ugyanis az állatkertből kiszökött egy :D De nyugalom, most már csak el kapták... O.o





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review