2015. október 15., csütörtök

Hercules

Bejegyezte: 1995 dátum: csütörtök, október 15, 2015
Tartalom:
"Trákiában véres polgárháború dúl. Rhesus, a gonosz hadúr azzal fenyeget, hogy káoszba taszítja a királyságot A kétségbeesett Cotys király és a lánya, Ergenia a legendás harcoshoz, Herkuleshez fordul segítségért. A mítikus hős egy csapat zsoldossal elindul, hogy helyreállítsa a békét, és visszaültesse a jogos királyt a trónra. Félistenként a földöntúli ereje segíti őt a harcban, azonban nem vetkőzheti le emberségét, amely egész életében kísérti. Útjuk során emberekkel és szörnyekkel kell megküzdeniük."




Véleményem:
Okééé, már régebbi film(tavalyi), de én még csak most jutottam el odáig, hogy megnézzem.
A sztori nem új. :D
Van már jó pár Herculeses film.
Sok újat már nem tudnak mutatni. Egy erős pasas, aki félisten és Zeusz fia. Bla-bla-blaaa.
Csakhogy!
Ez a film lerombolja az eddig jól ismert mítoszt és azt mondja, hogy Hercules csak egy csaló volt. Aki azt állította, hogy Ő Zeusz fia. És tudjátok nekem ez nagyon tetszett. :D
Kaptunk valami olyat, amivel kicsit feldobták a régi sztorit. Plusz ez tök hihető is, hogy régen volt valami ember, aki azt mondta, hogy erős vagyok használjuk ki.
Az is tetszett, hogy Hercules kapott egy hűséges kis csapatot és nem egyedül vitt véghez mindent.
Nagyon jó harcjelenetek is voltak, illetve néhány poénosabb rész.
Jajj, és persze külön piros pont, hogy a sztori nem megy rá a szerelemre. (Pedig az ilyen filmeknek szokásuk)
Szóval tudom, hogy sok embernek nem tetszett a film. Mivel olvastam pár lehúzós kommentet róla, de nekem nagyon bejött.
Mondjuk tény, hogy valószínűleg nem fogom minden évben újranézni. De egyszer mindenképpen megérte.

Ami nagyon tetszett: 
Vicces
Menő harcjelenetek

Ami nem tetszett:
...




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review