2015. október 23., péntek

Új megjelnés!

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, október 23, 2015
Egyik barátnőm mutatta ma, hogy megjelenik az a könyv, amiért nemrég nagyban nyafogtam. :D
Ez a könyv pedig a Flipped, melyet nemrég olvastam el angolul... Ha tudtam volna, hogy megjelenik, akkor tuti megvárom. xD Amúgy az értékelésem Itt olvasható.
Imádom a könyvet és a belőle készült filmet is.
Úgyhogy, amikor megláttam majdnem elkezdtem sikítozni örömömben. :D

A könyv, a Szerintem, szerinted címet kapja. (Kicsit furcsa a cím, de a könyvhöz illik)
Harmat kiadó gondozásában fog megjelenni.
Ha minden igaz, akkor: 2015. október 29. jelenik meg. Viszont a kiadó honlapján november 02-a van feltüntetve. Szóval, majd kiderül.
Viszont Líránál és Librinél már előrendelhető, és 20% olcsóbban juthatunk hozzá.
Én 100%, hogy megfogom venni ^^
Tartalom:

Amikor Juli először pillantja meg Bryce-ot, még a lélegzete is eláll a ragyogó kék szemek láttán. Amikor Bryce először néz Julira, minden porcikája ugyanazt súgja neki: menekülj! Így veszi kezdetét az a hat évig tartó különös viszony, amely Bryce számára szociális száműzöttséget, míg Julinak az első csók utáni állandó sóhajtozást jelenti. Aztán szép lassan minden megváltozik egy platánfának, hat kiscsibének és David bácsinak köszönhetően

A könyv alapján készült a A változó szerelem című film.

Legnagyobb örömöm pedig: Megtartották a csodás filmes borítót *-*

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review