2015. október 6., kedd

Nyertes hirdetés

Bejegyezte: 1995 dátum: kedd, október 06, 2015
Halihó!
Úgy döntöttem előbb érkezik a nyereményjáték győztesének a meghirdetése.
Mert... Mert nem bírtam türtőztetni magam és izgatott voltam.  (Értétek? Én voltam izgatott. xD)
Szóval végül úgy döntöttem, hogy az eredményhirdetés vidis lesz :D
Lentebb Katt a linkre és máris láthatjátok ki nyert. (Előre is bocsi a nem túl jó minőségért és a nem túl nagy profizmusért :D) Ui: Valószínűleg kb. egy-két hét múlva letörlöm a vidit YouTuberól. 
Uui: Vidiben azt mondom, hogy nyolcadikán van a hirdetés, de ugye nem bírtam ki és már most közzé tettem. Bocsiii XD

Nyereményjáték nyertes kerestetik! :D

Mivel előbb derült ki, hogy ki a szerencsés, ezért kicsit több időt kap, hogy jelentkezzen nálam. Nehogy az legyen, hogy az eredeti bejegyzésben azt írtam, hogy 8. és ő csak másnap jött fel megnézni. Vagy ilyesmi :)
A jelentkezést ugyanazon az emailcímen várom: h14szilvia1995@citromail.hu
Megbeszéljük a részleteket és ezennel itt is GRATULÁLOK az első nyereményjáték, első nyertesének. *-*


2 megjegyzés:

My relationship with books írta...

szia hol tudom a nyertest megnézni? nem adja be a videót

1995 írta...

Szia!
Nem értem, hogy miért nem adja be a videót. :( Eddig mindenkinek be adta.
https://www.youtube.com/watch?v=FmZefLXexYE
Próbáld meg bemásolni a linket, hátha úgy beadja

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review