2014. július 25., péntek

Kavarás

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, július 25, 2014
Tartalom:
"Az első randik szabálya egyszerű: tégy próbát, dönts gyorsan, ha pedig nem tetszik a másik, lépj le azonnal - és örökre. E film férfi hőse (Adam Sandler) így is tenne. Amikor első randija az egyébként kedvesnek tűnő szöszivel (Drew Barrymore) nem jön össze, elegánsan távozni készül ám a sors úgy hozza, hogy kénytelen mellette maradni. Méghozzá összezárva egy családi üdülőhelyen, korábbi házasságaikból származó gyerkőceik víg társaságában.
A kezdeti ellenszenvből gyors utálat lesz. Azután sok bonyodalom következik, és közben a férfi és a nő fokozatosan felfedezi, hogy a másik nem is olyan kiállhatatlan, mint első látásra hitte."




Véleményem:
Mondhat akárki akármit, nekem tetszett ez a film. :D
Jó időtöltés volt. Voltak benne jó poénok, amiken tényleg tudtam nevetni. Voltak persze kevésbé jók is.
Nem fogom külön kielemezgetni, hogy mik voltak a hibák és mik nem. Nálam egy film sosem erről szól. Úgyhogy csak annyit mondhatok, hogy egész jó.
Nem bámultam folyamatosan azt, hogy mikor lesz már vége, hanem csak néztem és elvoltam vele. Jó volt a helyszín, tetszettek a színészek és egész egyedi volt a sztori is.
Persze nem ez a világ legjobb filmje, de nem bántam meg, hogy beültünk rá a moziba.

Ami nagyon tetszett:
A lassított felvételes megjelenések XD
A legkisebb lány. Olyan nagyon cuki volt *-*

Ami nem tetszett:
...








0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review