2014. július 14., hétfő

Kamigami no Asobi

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, július 14, 2014
Tartalom:
Kusanagi Yui nyugodtan és átlagosan éli mindennapjait.
Mígnem egy nap ismeretlen helyen találja magát. Találkozik pár ismeretlen és furcsa alakkal, de egyikük se tud választ adni neki arra, hogy miképpen került oda.
Később kiderül, hogy maga Zeusz rendelte oda a lányt, hogy egy iskolában ő képviselje az embereket. Zeusz megparancsolja, hogy tanítsa meg a különböző kultúrákból származó Isteneknek az emberek természetét. Így Yuinak egy osztályba kell járnia Apollón-al, Hádész-al, Balder-el, Loki-val, Thor-al, Takeru-val, Tsukito-val és a tanáruk maga Anubisz.
Ám kiderül, hogy a nagy Zeusznak nagyobb tervei is volt, minthogy az emberekről tanuljanak a fiatal Istenek. Más is húzódik a háttérben...





Véleményem:
Ez a ruha... gusztustalan...Inkább
nem mondom,
hogy mire hasonlít XD
Vigyázat! Támadnak az Istenek. Fegyvereik: csillogás, felsőtest mutogatás, gyorsan ható hajnövesztő szer és irtó béna ruhák. O.o Wáá! Hát nem izgalmas? XD
Na, a szarkazmust félretéve. Azt leszámítva, hogy vannak benne marhaságok - amiken én csak a szemeimet tudom forgatni - nem olyan rossz. Úgy értem... képes voltam végignézni. :D
Na de tényleg. Nem olyan rossz anime ez. Csak az eleje olyan uncsi volt, hogy jóformán már nem is emlékszem mi volt benne. (Kivéve az első részre)
Aztán ahhoz képest, hogy milyen érdekes az alapötlet ... Hát szerintem jobbat is össze lehetett volna hozni belőle. Persze tudom, hogy ez nem az animén múlik, mert ők is csak a játékot dolgozzák fel. Szóval igen! Ez is egy visual novel alapján készült.
Viszont a 6. résztől beindultak az események és elég érdekes lett a dolog. Ám van egy kis... Több, mint barátság beütése... ami nekem nem igazán jött be, de hát sokak rajonganak az ilyenért.
A sztorinak pirospont a nem agyhalott főhősnőért. Nem túl kiemelkedő, nem nagyszerű, de mindenképpen valaminek számít, hogy képes megszólalni és van személyisége.
Az animében Balder volt a kedvencem, mégpedig egyetlen apróság miatt: Ő volt az aki többször is majdnem lesmárolta a főhősnőnket. XD Ilyen alapon idesorolhatom még Apollont is. XD
Lokit az elején nagyon bírtam... de aztán jött ez a több, mint barátság beütése és kicsit elvette a kedvemet. XD
A sztori egyik legnagyobb poénjának Anubiszt tartottam, aki remek mesélő ;) Plusz tökéletesre fejlesztette azt a tudományt, hogy hogyan kell megtámasztani a kezünket valaki feje mellett és belemászni az aurájába. XD Annyit röhögtem rajta. XDD
Összességében: Nem rossz, nem rossz. Egyszer élvezhető volt. De nekem ez messze nem egy kimagasló mű.

Ami nagyon tetszett:
10. rész!! Hát az hatalmas XD
Grafika

Ami nem tetszett:
RUHÁK!!!! XD (De csak, amikor Isten alakban vannak)
 Több, mint barátság beütés...





3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nos nekem nagyon tetszet az egész a sztori szuper volt és a szereplők is bejődtek, de el kell ismerni a ruhák...hát az már tényleg nevetséges..vagyis öszintén durva...de azon kivül az egyik kedvencem lett és már nagyon várom a második évadot.

Peace girl

1995 írta...

Lesz második évad? O.o Hmm. Érdekes. Azt is megfogom nézni. Hát nekem kedvencem az nem lett :D Örülök, hogy neked jobban tetszett és, hogy osztod a ruhák iránti szörnyülködésemet. XD Mondjuk leginkább Loki ruhája borított ki. XD A többit még eltudtam volna viselni... de az övé... Jajjj!!!XDDD

Névtelen írta...

szerintem inkább a nap istené volt a durva, Loki inkább vicces habár azt a boát nem értem minek rakták rá.és nem bisztos hogy lesz második évad én csak gondolom mert a vége érdekesen fejeződött be gondolom most az lesz hogy az istenek az emberek között próbálnak megélni és megismerni őket...de csak tippelek

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review