2014. július 11., péntek

Flowers in the Attic

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, július 11, 2014
Flowers in the Attic - Virágok a padláson
Tartalom:
Dollanganger gyerekek szívszorító történetét – a gyerekkortól a felnőtté válásig – hogy megtudják mi volt az a szörnyű titok, amely a család szenvedéseit s borzalmas tragédiáját okozta.



Véleményem: 
A film az azonos című könyv, adaptációja. Könyvet még nem olvastam, így fogalmam sincs, hogy mennyire lett könyvhű. A filmnek van egy régebbi, 1987-es változata is.
Szögezzük le, hogy az angol tudásom nem a legjobb. Én a suliban németet tanultam, szóval amennyit angolul tudok az csak rám ragadt XD
Ehhez képest büszke vagyok magamra, hogy úgy kb. a film 35% megértettem. Plusz van 15% amire meg csak tippelek, hogy úgy van XD A maradék 50% meg nem is olyan fontos. XD Na jóóó! De fontos! Csak hát felirat nélkül én se tudok sokat kezdeni. Később biztos kap feliratot a film és akkor újrafogom nézni. De addig is nem bírom ki, hogy ne írjak róla!!!
Ez a történet nagyon komoly és nagyon drámai. Nem ajánlom olyanoknak akik gyenge idegzetűek, ugyanis eléggé belemászik a vérfertőzés témájába is. (Plusz akad itt bántalmazás, halál stb.)
Én úgy vettem észre, hogy nem csak a két testvér között vannak érzelmek... deee XD Mivel nem 100%-os az angol tudásom, ezért nem lehetek biztos. De ugye az a szájra "csók" az ott van! 15 éves srácot, már nem csókolgat az anyja szájon! Plusz, amikor az anya megkapja az apjától a nyakláncot... nekem az is tökre csóknak nézett ki... A Cahtys jelenetről nem is beszélve...Ennyi! .... Eltértem a témától! XD Szóval igen! Elég komoly egy film. Kell hozzá némi lélekjelenlét. XD
Jó, számomra a legfontosabb részlet nem derült ki. (Amiről a már sokszor hangsúlyozott angol tudás tehet XD) Mégpedig az, hogy miért lettek a gyerekek bezárva és miért nem jöhettek ki?
Aztán a legrosszabb rész is ott van, ami számomra tényleg szomorú volt. Plusz a legvégén látható, hogy ez még a későbbiekben se fog teljesen happy end lenni... Gondolok itt Chrisre... De azt olvastam, hogy valószínűleg érkezik a film folytatása is.
A gonosz nagymamát a végén kicsit megsajnáltam, de nem értettem a tetteinek az indokát. (Az angol visszavág... XD)
A színészek tetszettek: Legjobban a nagymama alakítása. Számomra az ő karaktere volt a legérdekesebb.
De meg kell dicsérnem a gyerekszínészeket is, mert szerintem ők is jók voltak. Elég kemény lehet ilyen szerepeket eljátszani. O.o
Nem tudnám megmondani, hogy tetszett-e. Az biztos, hogy érdekes volt és bár a felét nem értettem mégse untam halálra magamat rajta.
Ui: Most komolyan! Valaki nem szánna meg egy magyar felirattal? XD

Ami nagyon tetszett:
Érdekes

Ami nem tetszett:
Nem értettem minden részt XDDDD



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review