2013. november 20., szerda

Witches of East End

Bejegyezte: 1995 dátum: szerda, november 20, 2013



Tartalom:
"A középpontban egy több generációs boszorkány család áll. Joanna, két lánya, Ingrid és Freya  egy véletlen folyamán felfedezik az ősi, családid titkot, ami felszabadítja a titokzatos, ősi erőket, és egy rejtélyes eseménysorozat veszi kezdetét a városban."


Véleményem:
Tetszik. Nagyon tetszik. Érdekes a sztori. Kicsit emlékeztet a Bűbájos boszorkákra, de egyébként tök más. (Igazából szerintem csak az miatt emlékeztet, mert ez is boszorkányos és nők vannak a középpontban.)
Kidolgozottabb, csavarosabb a története. A szerelmi szálak is bonyolúltabbak. A karakterek is érdekesebbek. (Szerintem) Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a másik sorozat rosszabb, mert én hatalmas rajongója voltam annak is. Sőt még most is szeretem :)
Bírom, hogy feltűnik az előző életük és leginkább az miatt kerülnek bajba. Ráadásul azokra az életeikre jóformán nem is emlékeznek. :D
A szereplők is nagyon szimpatikusak. Eddig a kedvencem Wendy és Killian. Bár a többi szereplőt is nagyon kedvelem.
Kíváncsian várom, hogy mi sül ki a történetből. Ki az aki elindította az eseményeket? Miért tette? Freya végül is melyik srác mellett fog kikötni? :D
Ui:
Eddig 7 rész jelent meg.


Ami nagyon tetszik: 
A történet és a szereplők.










0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review