2013. november 26., kedd

Itazura Na Kiss ~ Love In Tokyo~

Bejegyezte: 1995 dátum: kedd, november 26, 2013
Tartalom:
"Aihara Kotoko egy rendkívül életvidám, szeleburdi lány, aki az F osztályba jár. Az évnyitó ünnepségen azonnal beleesik Irie Naokiba, az iskola legjobb tanulójába. A fiú visszautasítja őt, aztán a házuk egy meteorbecsapódás miatt összedől. Amíg találnak egy új helyet ahol élhetnek, elfogadják hogy az apja egyik régi barátjánál élnek." 


Véleményem:
Na, úgy döntöttem nem várok tovább és megnézem felirat nélkül. Csak az első részhez van felirat és már legalább 3 hónapja várom, hogy legyen a második részhez is... de csak nem jön össze a dolog. :( Szóval úgy döntöttem, egye-fene megnézem angol felirattal. Max, ha már lesz magyarul, akkor újra nézem. Az angolt kissé értem, meg aztán a sok anime nézés után már a japán szövegből is sok mindent megtudok érteni.  No ugye, Itazuri na Kiss feldolgozás, amiből láttam már a koreait és a tajvani változatot. Mind a kettő tetszett valami miatt, de a tajvani volt a nyerőbb :D Még mindig a tajvani a legjobb, de a japán változat is aranyos. Csak ebben az új változatban nem igazán tértek ki a részletekre. (Mondjuk 16 rész alatt nem is könnyű ezt megtenni.) Meg a tajvanival és a koreaival is ellentétben itt érzelmileg - engem- nem nagyon tudtak meghatni. A másik két verzióban eltudták érni, hogy néhány részt megkönnyezzek. A japánban ez nem történt meg. 
A szereplők először nem voltak nyerők nálam, de ahogy a második részhez értem, már tökre megkedveltem őket. :D Szóval összességében nem rossz.


Ami nem tetszett:
Hullócsillag? Komolyan? XD

Ami tetszett:
A ballagási buli. 
Vannak vicces részek.








0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review