2013. november 9., szombat

Tomie : Anrimiteddo

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, november 09, 2013
Tartalom:
"Tsukiko egy főiskolás fotóklub tagja, és állandóan kattogtatja a gépét. A nővére, Tomie, szintén odajár, s a húg borzasztóan féltékeny a tesójára a fiúja, Toshio miatt. Ugyanakkor a nővére szépsége egyben el is bűvöli. Bevallja az kettős érzéseit a testvérének. Nemsokára az egyik építkezésen Tomie-t súlyos baleset éri egy lezuhanó acélelem miatt, meghal. Egy évvel később Tsukikónak még mindig rossz éjszakái vannak a történtek miatt, de lassan igyekszik visszatérni a normális életvitelhez. Tomie 18. születésnapját a szüleivel együtt a szokott módon, tortával ünneplik az elhunyt emlékére. Kopognak, s az ünnepelt ott áll az ajtóban, szebben, mint valaha. A szülők könnyes örömmel ünneplik a viszontlátást, csak Tsusiko nem hisz a szemének. Hamarosan minden rémálma valósággá válik, s az még csak a terrorizálásának a kezdete..."


Véleményem:
Hát... nem igazán tudom, hogy ez mi akart lenni. Szerintem ez borzasztó volt... Azon csodálkozom, hogy egyáltalán végig bírtam nézni. Nálam se füle, se farka az egész sztorinak. Számomra zavaros és érthetetlen volt. Nem tudom, hogy mi volt a lényege, hogy mit akartak vele átadni... Ha volt is valami mondandója vagy rejtett tartalma, hát én nem jöttem rá. (bár vannak elméleteim... de egyikben sem vagyok biztos) Némelyik része egyenesen nevetséges volt, kínomba már röhögtem rajta. (Pl: A csajt üldözi az a fej nélküli test, aminek azért van valami fej kezdeménye és kilóg belőle egy nyelv...) Ja és persze cseppet sem volt félelmetes. De legalább ha már horror, voltak benne véres jelenetek. 
Az egyszer biztos, hogy ezt a filmet SOHA TÖBBÉ NEM AKAROM MEGNÉZNI!!! 

Ami nagyon nem tetszett:
Az egész film nem tetszett, de ha ki kell emelnem valamit... az a vége: a giga-nagy fej és azok a fejhernyók... vagy mik voltak azok... -.-"

Ami tetszett:
Ilyen nem volt...



2 megjegyzés:

xTigeR16 írta...

Szia, sok Japán illetve ázsiai horrort láttál már? Én nem láttam még olyan sokat, de amiket láttam azoknak 90% ilyen, teljesen más stílus mint mondjuk egy amerikai horror, vagy egy Francia, ez hogy egy fejnélküli test üldöz valakit, vagy testnélküli fej, Ázsiában lassan már klisé :D Arra én sem tudok mit mondani, hogy sokszor a sztoriról semmit nem tudsz, senki sincs bemutatva, aztán a végén neked vágnak mindent(vagy nem), de általában azért szokott így lenni mert ha tudnál mindent, akkor nem lenne félelmetes.
Nem leszólom véleményed, mert mindenkinek a saját véleménye az igaz, és tiszteletben kell tartani másét, még ha a tiéddel teljesen ellenkező is, csak leírtam a sajátomat, mert végülis ennek ez a lényege, a filmet egyébként nem láttam.:DDD

1995 írta...

Igen, már több ázsia horror filmet is láttam. Nem ez volt az első. Egy másik bejegyzésemben még említettem is, hogy szeretem őket, mert általában félelmetesebbek, mint az amerikaiak. De nekem ez a film szörnyen nem tetszett. Ha gondolod nézd meg. Lehet, hogy neked tetszeni fog, de ahogy írtad mindenkinek megvan a véleménye :)

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review