2013. november 21., csütörtök

Nerawareta Gakuen

Bejegyezte: 1995 dátum: csütörtök, november 21, 2013
Tartalom:
A tavasz kezdetén a középiskolába új cserediák érkezik:  Ryoichi Kyogoku. Az új diák mindenkit lenyűgöz és titokzatosság lengi körül. De Kyogoku okkal érkezett az iskolába. Hamarosan különös események veszik kezdetét. A diákok közül sokan furcsán kezdenek viselkedni és rengeteg lesz a hiányzó is. Ráadásul az iskola összes diákjának és tanárjának megtiltják a mobil használatát. Az összes esemény egy emberhez kapcsolható, ez pedig Kyogoku. 
Kahori, Natsuki és Kenji próbálják megoldani a rejtélyt... miközben az érzéseikkel viaskodnak. 


(Bocsi, hogy ilyen kis nyomi a tartalom, de ha nem találok kész tartalmat kénytelen vagyok én meg írni és én nem vagyok túl jó a tartalom írásban. XD)





Véleményem:
Az anime szereplői tipikusak:
Kyogoku: a titokzatos fiú, aki mindenkit elbűvöl.
Kenji: Az idióta, aki szinte semmit sem tud komolyan venni és nagyon béna.
Kahori: A szerény szépség.
Natsuki: A kicsit fiús, agresszív, de érző lány.
Kenjit, a történet... úgy mond hősét én nem igazán bírtam. Nekem már túlzottan is komolytalan és bohókás volt. A többi szereplőt viszont egészen kedvelhetőnek tartom.
A történet kicsit zavaros, de azért követhető. Maga a sztori lehetne tök komoly és drámai, de
készítők gondoskodtak róla, hogy ez ne így legyen. Ugyanis, amikor végre valami feszült hangulat következik, benyomnak valami olyat, amin a néző nevethet egy nagyot. (mondjuk én nem nevettem, inkább csak néztem nagyot és azt kérdeztem: hogy ez most mi?) Egyébként pedig elég érdekes az alapötlet és az tetszett is. Egyedül a vége az, ami nem igazán nyűgözött le... sőt bevallom azt nem is értettem  teljesen. XD De gondolom , aki jobban figyel mint én, annak világos lesz. 
Ja és én úgy vettem észre, hogy nem mindenre kapunk választ és nem ismerhetünk meg minden részletet...
Egyébként a történet lényege nem igazán fantasy vagy sci-fi rész, hanem az emberek érzései és a másokkal való kapcsolatai. (Vagyis nekem ez jött át.)

Látvány világáról annyit, hogy én imádom a cseresznyevirág hullós részeket. :D A legtöbb animében ezt elintézik kb. egy vagy két résszel, itt viszont tele vagyunk csillogással és virágszirmokkal. Kicsit már túl sokkal és enyhén giccsesnek hatott, de ez engem nem zavart. A karakterek kinézete is jó lett megalkotva és imádtam, ahogy Pl: Kahori haja mozgott. 
Összességében: Nem egy átlagos anime, de szerintem nem is  egy eget rengető darab. Egyszer érdemes megnézni, de többször nem hiszem, hogy előveszem. 

Ami nagyon tetszett:
Grafika

Ami nem tetszett:
A vége.







0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review