2013. november 22., péntek

Végjáték

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, november 22, 2013
Tartalom:
"A Földet már többször megpróbálta leigázni egy kimagasló technikai fejlettséggel rendelkező földönkívüli faj és nem kisebb a szándékuk, minthogy elpusztítsák az egész emberiséget. 70 évvel a kíméletlen háború után az emberek talán megtalálták szabadulásuk kulcsát Ender Wiggin (Asa Butterfield) személyében. A csendes, de annál különlegesebb képességekkel rendelkező fiút egy szigorúan védett, titkos űrbázisra küldik, ahol hozzá hasonló tehetséges fiatalokból álló katonai csapatot képeznek ki. A vezetőség terve, hogy a szüleiktől, testvéreiktől elszakított gyerekekből egy olyan sereget formáljanak, akiket az idegenek elleni végső támadás során bevethetnek.
Endert addig manipulálják, míg kegyetlen gyilkossá nem válik. Egy váratlan esemény rádöbbenti a fiút tettei következményeire és arra, hogy a körülötte zajló hatalmi játékban ő is csak egy eszköz. De a remény még nem veszett ki belőle: saját eszközeivel akarja megmentheti családját és a Föld lakóit a félelmetes idegen fajjal szemben. De vajon ez elég lesz a végső összecsapásra?"


(Amúgy csak én nem figyeltem rendesen... vagy ez a tartalom tényleg keveri a dolgokat? Mert nekem az jött le, hogy a földönkívüliek egyszer mentek a földre és akkor sokakat megöltek és nem 70 éve történt az eset, hanem 50... )



Véleményem: 
Nagyon szerettem volna megnézni a filmet. Az első negyvenöt perc tetszett, de utána eluntam. A film közben elővettem a mobilomat és elkezdtem játszani. XD Néha felpillantottam kb. mindig ugyanazt csinálták,
bólintottam és játszottam tovább. Na de után kicsit megembereltem magamat és abbahagytam a játékot. Mi volt a fő gond? Nem igazán tudnám megindokolni... talán, ha olvastam volna a könyvet, akkor jobban tetszett volna. De az is lehet, hogy akkor se. Néhány részt nem teljesen értettem és nem tudtam, hogy annak miért van jelentősége, meg nem minden kérdésemre kaptam választ stb. (Na igen, ezen segített volna a könyv elolvasása XD) Meg aztán tényleg az egész filmben szinte folyamat ugyanazt csinálják. Oké, hogy vannak csatajelenetek, de egy film nem ettől válik izgalmassá. (Nálam legalábbis nem) Viszont érdekesnek érdekes volt. A gondolkodásuk és a stratégiák, meg az, ahogy véget vetnek a háborúnak stb. 
Nem volt rossz, csak bemutató alapján jobbra és másabbra számítottam.


Ami nagyon tetszett:
Ender ideológiája.
Látványvilág.

Ami nem tetszett:
Szerintem kissé unalmas.

Kedvenc idézet:
"- Az számít, hogy mi nyerjünk!
- Az számít, ahogy nyerünk!"




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review