2013. november 20., szerda

Mia és én

Bejegyezte: 1995 dátum: szerda, november 20, 2013
Tartalom: 
A történet egy Mia nevű lányról szól, akinek a szülei meghaltak. Az első részben egy bentlakásos iskola tanulójává válik és a nagynénje átad neki egy ajándékot a szüleitől: Egy mesekönyvet. Hamar kiderül, hogy az ajándék nem csupán egy átlagos mesekönyv. A történet magába szippantja Miát és Szintópia birodalmába kerül, ahol tündérek, unikornisok és egyéb lények élnek. A tündérvilágot a gonosz Pantea tartja rettegésben és Miának az a feladata, hogy megtalálja az elveszett tromitusz darabokat, amellyel legyőzhetik Pante-át és seregét. A feladatban segítségére lesz Szintópia hercege, Mo és legjobb barátja Yuko, illetve Onchao az aranyszarvú unikornis csikó.



Véleményem:
Ha már annyira benne vagyok a tündérmániába, gondoltam írok erről a tök aranyos kis meséről, amit általában az öcsém társaságában szoktam nézni. Viszont nélküle is szívesen megnézem, ha éppen megy a tv-ben. Ez a mese félig meddig film is, bár inkább csak azt mondanám, hogy negyed részt. Szerintem nagyon aranyos és szerethető. A karakterek jól vannak megalkotva és a történet is szuper.  Izgalmas, cuki, néhol vicces és tanulságos is. Nemhibába volt az egyik legnagyobb nézettsége a mesekategóriába. :D

Ami nagyon tetszik:
A grafika.
Onchao!!! Annyira cuki. :D

Ami nem tetszett:
Rövid... :(


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review