2013. november 30., szombat

A Párválasztó

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, november 30, 2013
Tartalom:
"Harmincöt lány. Egy korona. Egy lehetőség, ami az életben csak egyszer adódik. A Párválasztóban részt vevő harmincöt lány számára ez életük legnagyobb esélye. Egy lehetőség arra, hogy kiszabaduljanak abból az életből, amibe beleszülettek. Hogy belépjenek egy világba, amiben csillogó ruhákat és felbecsülhetetlen értékű ékszereket hordanak. Hogy palotában lakjanak és a csodás Maxon herceg szívéért vetekedjenek egymással. America Singer számára azonban kész rémálom Kiválasztottnak lenni. Azt jelenti ugyanis, hogy hátat kell fordítania titkos szerelmesének, Aspennek, aki egy alsóbbrendű kasztba tartozik. El kell hagynia az otthonát, hogy beszálljon az ádáz közdelembe egy koronáért, amire nem is vágyik. Egy palotában kell élnie, amit a lázadók erőszakos támadásai fenyegetnek állandóan. Aztán America megismeri Maxon herceget. Lassan megkérdőjelezi addigi terveit, és rádöbben arra, hogy az élet, amiről mindig is álmodott, talán köszönő viszonyban sincs a jövővel, amit korábban még csak el sem képzelt volna."


Én és a könyv:
Amikor megláttam a borítót, már tudtam, hogy ezt bizony megveszem. A tartalom elejét elolvastam és mondtam, hogy jó lesz. :D Utána meg már nagyon sokan áradoztak is róla, szóval a névnapomra megkaptam ajándékba, anyutól.

Véleményem:
Szóval a könyv... Hmmm... Mit is írjak róla? Az egyszer biztos, hogy nem túl sok az akció. Viszont annál több az érzelmes és gyötrődős rész. Szeretem a gyötrődős és érzelmes részeket, ha én is áttudom érezni őket. Ebben a könyvben áttudtam érezni, úgyhogy tetszettek ezek a részek. :D Mondjuk vannak hibái, amik szemet szúrnak, de összességében az a fajta regény, aminél hajtépve várod az utolsó kötete, ahol minden eldől. 
Ahogy írtam, én csak átfutottam a tartalmon és ledöbbentem, amikor megjelent Aspen. XD Szóval néztem nagy szemekkel, hogy már megint egy szerelmi háromszög
Tudni szeretném kit választ America!!!! *-* Azt tudom, hogy én kit szeretnék: MAXON!!! Teljesen egyértelmű. Az első találkozásukkor nem fogott meg, de ahogy előrehaladt a történet teljesen beleszerettem. ^^ Kedves, jóképű, szívén viseli a népe sorsát, szerény, szereti Americat és még sorolhatnám. (Mondjuk egy résznél kiakadtam... Spoiler: Más lányt is megcsókol. :( Spoiler vége.
Aspen...Amikor először feltűnt, akkor tetszett, de aztán... hát nálam Aspen elvágta magát és a későbbiekben sem javított. Egyszerűen hülye a srác és nem érdeklik a következmények. -.-" Spoiler: A királyi palotában csókolgatja Americat, amikor tudja, ha ezt észreveszik kinyírják a lányt. Spoiler vége. 
A szereplők többsége szerethető és szerintem csak egy olyan személy van, akit senki se tud megszeretni. Celeste... most komolyan... van olyan aki őt szerette? XD Mert én feltudtam volna pofozni a csajt. ^^
Örülök, hogy végre elolvashattam és kíváncsi vagyok a folytatásra. 
Vajon kit választ America? Mi lehet Marlee titka? Mit akarnak a lázadók? stb.

Ami nagyon tetszett:
Borító!!!!
Maxon és America az erkélyen. *-*

Ami nem tetszett:
Az, hogy vége lett és még mindig nem tudom, hogy ki lesz a befutó. XD
Kevés a disztópia rész.







0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review