2013. november 7., csütörtök

Szentivániéji álom

Bejegyezte: 1995 dátum: csütörtök, november 07, 2013
Tartalom:
"Szentiván éjjelén az apai szigor elől a város környéki erdőbe menekülő szerelmesek, két férfi és két nő váratlan kalandba keverednek: találkoznak a szintén szerelmi háborúskodásával elfoglalt tündérkirálynővel, férjével és bajkeverő koboldjával. Oberon, a tündérkirály némi szerelmi varázslattal szeretné segíteni őket, de gonoszkodó segédje mindent összekavar: a szeretők összekeverednek és összeverekednek, nem egymásra találnak, hanem másra, aztán egész éjjel vadul üldözik, csábítják, imádják és gyűlölik egymást. Eközben ugyanennek a varázsszernek határára Titánia, a tündérkirálynő egy szamár iránt gyullad olthatatlan vágyra - a szamár pedig nemrég
még nem volt más, mint Zuboly, a bumfordi ácsmester..."





Véleményem:
Nem tudtam mire számítsak. Tudtam, hogy létezik ez a darab és kb. ennyi. XD Okééé, nem vagyok erre büszke, de nem vagyok híve a régi olvasmányoknak és az azokból készült filmeknek sem. Max, akkor, ha irodalom órán szóba került és muszáj elolvasni vagy megnézni. De persze a Szentivániéji álomról nem volt szó. (legalábbis részletesen, nem) Akkor mégis miért "vetemedtem rá"? A Vaskirály miatt!!!! 
A film érdekes volt... bár különösebben nem tetszett. Néha kicsit elvesztettem a fonalat, de végül is megértettem a mű lényegét, meg magát a sztorit is. XD Meg aztán a nyelvezete az nem éppen a könnyen értelmezhető.  Akadtak jó pillanatai, amiken még nevettem is és a színészek nagyon tetszettek... kivéve Puck... kicsit fura volt, de csak azért, mert a Vaskirály miatt bennem egy fiatal vörös hajú srác képe van.  Bírtam a nagy kavarodást és, hogy ez végre nem dráma - mert Shakespearetől eddig még csak drámákról tanultam. 
Gondolkodom rajta, hogy meg kéne néznem a Musicalt is. :D



Ami nagyon tetszett:
Oberon és Titánia.

Ami nem tetszett:
Az a darab, amit előadtak a hercegnek... nekem az nem annyira jött be, abba a részbe bele is pörgettem.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review