2013. november 10., vasárnap

Vampire Host (dorama)

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, november 10, 2013
Tartalom:
"Mit csinál az ember lány, ha a barátnője eltűnik, és csak egy üzenetet hagy hátra ezzel a szöveggel: "Rion, segíts! Ez egy igazi vámpír!"
Természetesen értesíti a rendőrséget és jókislány módjára vár, amíg meg nem találják. De ha ez így lenne a sorozatban is, eléggé unalmas lenne. Rion ennél makacsabb, és tettvágyóbb, minthogy üldögéljen, amíg legjobb barátnőjével kitudja mit csinálnak.
Ezért elkezd kutatni egyetlen nyom alapján, amit Shiho szobájában talált. A nyom egy névjegykártya,a tulajdonosa pedig Suou a Kranken Haus nevű host clubból.
Innentől kezdetét veszi egy fordulatokban gazdag,sok meglepetést ígérő és rengeteg poénnal rendelkező sorozat."



Véleményem:
Régóta meg akartam már nézni ezt a sorozatot, csak valahogy mindig kimaradt a dolog. De most végre sort kerítettem rá. Eléggé csalódás volt.Az első pár rész még nem is volt rossz, de utána már eléggé untam... Vagyis hát ez a fajta sorozat nem az én stílusom. Kicsit örült, kissé perverz, néhol vicces, máshol eszement. Nekem különösebben nem tetszett. A vége is olyan semmilyen volt. Nem ilyenre számítottam... 


Ami nem tetszett:
A vámpírrá alakulás elég gagyi volt, szerintem. Az a rángatózás, meg üvöltözés és szájnyitogatás...kész voltam tőle -.-

Ami tetszett:
A nyomozók.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review