2013. november 21., csütörtök

A magányos lovas

Bejegyezte: 1995 dátum: csütörtök, november 21, 2013
Tartalom:
"A magányos lovas egy izgalmas akcióval és sok humorral fűszerezett kalandfilm, melyben a hírhedt maszkos hőst, friss mai szemlélettel keltik életre az alkotók. Tonto, az amerikai bennszülött lélekharcos (Johnny Depp) számba veszi a korábban elmondatlan történeteket, amelyek a törvény emberét, John Reidet (Armie Hammer) az igazság jelképévé tették, miközben a nézők, mintha nagy meglepetések és humoros zsörtölődések elszabadult vonatán ülnének, szemtanúi lehetnek annak, ahogy a két valószínűtlen hős megtanul együtt dolgozni a kapzsiság és a korrupció elleni küzdelmük során."


Véleményem:
Újabb film amire azt mondhatom, hogy tetszett. :D
A bemutatója alapján nem gondoltam volna, hogy tetszeni fog, meg azt se, hogy sokat fogok rajta nevetni. De végül így lett. :D
Mások véleményeit olvasgatva azt vettem észre, hogy nagyon megoszlott a vélemény róla. Néhányan azt írták, hogy még sose láttak ilyen jó vadnyugatos filmet, mások pedig azt, hogy végig se bírták nézni. (Ezt mondjuk elég nagy túlzásnak tartom, szerintem mindenképpen végig lehet nézni. De kinek mi a véleménye...Lehet, hogy csak elfogult vagyok, mert nekem bejött XD) Azt hiszem ez tipikusan egy az a fajta film, ami vagy nagyon tetszik, vagy nagyon nem.
Hát nem tudom... én, ahogy már írtam : Jónak tartom. Tök jókat nevettem rajta és nagyon tetszettek a színészek, meg az alap sztori. Szerintem vicces, kalandos és szórakoztató. Ráadásul itt is igaz az, hogy nem a káromkodásból állnak a poénok.


Ami nagyon tetszett:
A poénok.
A fehér paci. 

Ami nem tetszett: 
A legvégéről hiányoltam a másik szereplőt.




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review