2013. november 9., szombat

Toki wo Kakeru Shoujo: Az idő fölött járó lány

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, november 09, 2013
Tartalom:
"Filmünk, „Az idő fölött járó lány” című anime főszereplője Konno Makoto. Makoto átlagos gimnazista, ahogy az lenni szokott. 17-18 éves lehet, vagyis kicsit idős a divatos főszereplőlány korosztályba, de ügyetlensége és sajátos stílusa miatt azért elnézhetjük ezt neki. Élete átlagos. Habár váltig állítja, hogy ugyan nem túl okos, azért nem is buta, de valahogy mégis tragikus dogákat ír. Habár állítja, hogy ugyan nem különösebben ügyes, azért nem is ügyetlen, de valahogy mégis sikerül neki felgyújtani a fél termet, miközben az osztály a főzést gyakorolja. És habár azt állítja, hogy ugyan nem túl szerencsés, de nem is nevezhető balszerencsésnek, valahogy mégis ő lesz az, akit egy verekedés közben alacsony röppályára állított fiú telibe trafál. Na most akkor hogy van ez? A filmben szereplő Makoto és a filmet kommentáló Makoto biztos, hogy ugyanaz a lány? A válasz erre: igen. És hogy hogy lehetséges ez? Természetesen úgy, hogy a film címe nem véletlenül lett az, ami."


Véleményem:
Amikor először megnéztem, nem is igazán volt kedvem animézni és belepörgettem és a felére se figyeltem, így nem nagyon tetszett. De aztán rá egy hónapra újra megnéztem, mert sok jót olvastam róla. Másodszorra már nagyon tetszett.  Azóta már háromszor is újra néztem és a kedvenceim közé is bekerült. A főszereplő az elején kis szeleburdi. Nagy hülyeségekre használja az időutazást. (Pl: a puding megevésére és, hogy 10 órát karaokézzon) A végére viszont megérti, hogy mekkora butaságot csinált és, hogy a rossz döntéseivel akár másoknak is árthat - még akkor is, ha nem ez volt a szándéka. Chiyaki volt a kedvencem, de az összes többi szereplőt is nagyon bírtam. Számomra ez az anime, vicces volt, tanulságos és megható. Szerintem még jó párszor megfogom nézni. 



Ami nagyon tetszett:
A története.

Ami nem tetszett:
A befejezésnél örültem volna egy résznek, ahol a jövőben találkoznak. Szóval ott nekem volt némi hiányérzetem... :(




Kedvenc idézet:
"Az idő nem vár senkire"





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review