2014. augusztus 25., hétfő

Éjsötét vágyak

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, augusztus 25, 2014
Tartalom:
"EMBERFELETTI hataloM
HALHATATLAN szenvedély

Hat férfi él a világtól elvonultan egy magas hegy tetején álló komor erődben. Halhatatlan harcosok egytől egyig, mind különös képességekkel felruházva, de testükben az erőszak, harag és halál démonai lakoznak. Az istenek rég magukra hagyták, egykori társaik elárulták őket, ám egy nap minden megváltozik, amikor egy gyönyörű fiatal nő segítséget kér tőlük. A legveszélyesebb közülük nem bír feltörő szenvedélyével, és bár mindketten tudják, hogy az örök kárhozatba tartanak, a nő és a démon szerelme megállíthatatlan háborút szít a harcosok között…

Gena Showalter a paranormális-romantikus irodalom új csillaga. Világszerte népszerű sorozataiban démoni vágyakkal és emberfeletti hatalommal rendelkező férfiak és az őket csábító nők szerelmét írja meg, szenzációs sikerrel."



Én és a könyv:
Érdekelt :D

Véleményem:
+18-as!!!
Nem volt tökéletes, de eléggé tetszett.
Maga a sztori nagyon izgalmas és érdekes. Jól ki lett találva.
A szereplők többsége szimpatikus és mindnek van saját személyisége.
Az egyetlen dolog, amibe bele tudok kötni(Na, jó nem ez az egyetlen, de én most ebbe fogok belekötni XD), azok az erotikus részek. Azok olyan furának hatottak számomra. XD Valahogy nem volt életszerű szerintem, hogy egy szűzlány így viselkedik... O.o
Ezért is vontam le Molyon, egy és fél csillagot, meg azért is mert néhol túlontúl nyálas volt a sztori. Egyszer kimondták, hogy szeretlek és aztán már nem volt megállás… Mást se olvastam, mint: Szeretlek. Én is szeretlek. Szeretlek, szeretlek. stb. XDD
A legjobb az, hogy nem csak és kizárólag a két főszereplővel foglalkozott a könyv és nem csak és kizáróluk az ő szerelmükről volt szó. Érdekel a folytatás, de még nem tudom, hogy mikor kezdek neki :) (Lehet, hogy hamarosan… XD )
Ui: Nekem annyira, de annyira tetszett, hogy a sztori Budapesten játszódik. XD Még inkább oda tudtam képzelni magam ^^



Ami nagyon tetszett:
A megalkotott világ

Ami nem tetszett:
Az erotikus részek némelyike. 

Idézet:
"– Tegnap éjjel mondtam neked, hogy menj vissza a városba. Nem mentél. Még követtél is. Értem kiáltottál. Emlékszel?
Az emlékeztető mélyen Ashlynbe mart.
– Pillanatnyi elmezavar volt – suttogta, lefelé bámulva, a kezére. Ujjai összekulcsolódtak, ujjpercei kifehéredtek.
– Hát az a pillanatnyi elmezavar megpecsételte a sorsod, asszony. Itt maradsz."

"Ashlyn újra pofon vágta.
– Engedj el.
A másik csak még jobban ráncolta a homlokát. Egyik kezével orcáját dörzsölgette, míg a másikkal szorosan fogta Ashlynt.
– Engem nem szoktak megütni a nők. Szeretnek."

"– Hallak titeket, ti beteg seggfejek – kiabált egy női hang az ajtó mögül. – Ha megöltök minket, az istenre esküszöm, hogy megölöm mindegyikőtöket.
Átmenetileg újra elhallgattak odabent. Reyes ajka száraz vigyorba kunkorodott.
– Lehetetlen tett, de szinte szeretném látni, ahogy megpróbálja.
Női öklök ütötték az ajtókeretet.
– Engedjetek el! Engedjetek el minket, halljátok?
– Hallunk, asszony – mondta Reyes. – És biztos vagyok benne, hogy a halottak is meghallottak."

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review