2014. augusztus 23., szombat

Kérdőív könyvmolyoknak

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, augusztus 23, 2014

Kérdések és válaszok:











1. Szoktál nassolni olvasás közben?
Nem igazán, max iszogatni szoktam valami üdítőt vagy teát - de ez is ritka -, félek, hátha összekenem a könyvet. XD






2. Mit szeretsz iszogatni olvasás közben?
Kedvenc üdítőm a kóla, leginkább azt szoktam. (Amúgy most is éppen azt iszok XD) De van, hogy teázom, ahogy azt fentebb is írtam.














3. Szoktál írogatni a könyvekbe, vagy kivagy magától a gondolattól is, hogy firkálj beléjük? 

Még soha nem írtam bele egyik könyvembe se és nem is tervezem!!! Felőlem más belefirkálhat, de az enyémek maradjanak abban az állapotban, ahogy megvettem. XD






4. Hogyan jelölöd, hogy hol tartasz egy könyvben?

Könyvjelzővel -vannak nagyon édes cicás könyvjelzőim, amiket azért kaptam, mert beteg gyerekeknek adományoztam. :) Vagy még a Könyvmolyképzős könyvekhez adott ajánlóval.










5. Mindig el kell jutnod egy fejezet végéig, vagy le tudod tenni a könyvet bárhol?

Jobb szeretek a fejezet végére jutni.






6. Olyan ember vagy, aki elhajítja a könyvet a szoba másik sarkába, ha nagyon idegesítő regényt olvas?

Neeem! XD Akármilyen rossz is egy regény, akkor se bántom.





9. Milyen könyvet vettél legutóbb?Sötétség illata és Sötétség érintése, egyszerre vettem őket.
Még nem olvastam el őket, de remélem tetszeni fognak ^^


10. Van kedvenc helyed vagy időpontod az olvasásra?
Kedvenc hely? Legjobban a forgószékemben szeretek olvasni, mert kényelmes. Kicsit koppott, kicsit régi, de nagyon szeretem.
Időpont: Hát megmondom őszintén, legjobban éjjel szeretek olvasni. XD Én ilyen vámpírmoly vagyok. XD
De amúgy mindegy az időpont, mert bármikor szívesen olvasok. ^^






11. A sorozatokat vagy az egyrészes könyveket szereted jobban?

A sorozatokat jobban szeretem, mert akkor tovább élvezhetem a történetet. Viszont a megjelenésére nem szeretek várni. XD
Viszont természetesen az egy kötetesekkel sincs problémám, plusz ott legalább kapunk egy kerek, lezárt sztorit.

12. Van olyan könyv, amit mindig előrehozol, és szeretettel ajánlasz mindenkinek?

Lux sorozat, Időtlen szerelem, általában ezekről szoktam áradozni :D


13. Hogy rendszerezed a könyveidet?
Az egy sorozathoz tartozókat természetesen egymás mellé teszem. A kedvenceimet is próbálom egymás mellé tenni. Szoktam nézni a témát, a címet a színt is. XD Ezek nem mindig egyeztethetőek össze.
De pl ilyen téren Bukott angyalok városa és az Angyalok bukása egymás mellé került, mivel mind a kettőnek angyal van a címében. Aztán az Angyalok bukása mellett a Sötét erő trilógia van, mivel az mind fekete és az Angyalok bukása gerince is fekete. Angyalok bukása mellett: Elveszett lelkek, Az angyal és A herceg. Utána pedig a Legenda és ez így szín szerint mind szürkés árnyalatú XD Viszont a kedvemtől is függ.





14. Ha szembejön veled egy ismeretlen szó, azonnal rákeresel?
Kedvtől függ és attól, hogy érdekel-e egyáltalán a jelentése. XD


15. Mit olvasol most? 

Justin Cronin: A szabadulás -t

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review