2014. augusztus 25., hétfő

Akai Sato no Tengu

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, augusztus 25, 2014
Tartalom:
"A történet valahol az iparosodás előtti Japánban játszódhat, amikor az emberek még hisznek az Ayakashik és szellemek létezésében. Falunkban félik őket és minden tizedik évben áldozatot mutatnak be a békéért cserébe Tengu-samának, aki a hegyen lakik egy szentélyben a klánjával együtt. Azonban ő nem fogyasztja el az áldozatokat - akik eddig mindig fiatal nők voltak. Ebben az évben azonban változik a szokás, és egy tizenéves gyerek kerül a félig varjú, félig ember kinézetű Kokonoe-sama elé.

De hogyan is férnek meg egymás mellett az Ayakashik és az emberek?"




Véleményem:
Megint egy onesohot, ami nagyon megtetszett.
Először megijedtem tőle, mert azt hittem, hogy Yaoi lesz és én azt nem szoktam olvasni, meg nézni se. Főleg úgy, hogy az egyik szereplőnk még csak egy kisfiú!!!
De nem az volt, úgyhogy én is elolvastam.
Milyen jól tettem. Nekem nagyon tetszett ez a kis szösszenet. A szereplők kedvesek és szerethetőek.
Igényes a rajzolása, aranyos a története és van mondandója is. Egy csöppnyi meglepetés is van benne és természetesen egy kis akció is. Plusz szerintem vannak benne vicces részek is. :D
Csak ajánlani tudom ^^

Ami nagyon tetszett:
A vége

Ami nem tetszett:
...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review