2014. augusztus 25., hétfő

The Damned /2014/

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, augusztus 25, 2014
Tartalom:
"Az egész, titkokkal kezdődött.
Mindenkinek van titka. Mindegyik különbözik.
A legtöbb titok, jelentéktelen.
De egyes titkok elpusztítanak mindent, amit szeretsz."
Egy család autóbalesetet szenved és egy félreeső hotelben találnak menedékre. A ház tulajdonosa egy mogorva idős ember, aki nagyon furcsán viselkedik. Az események csak még furcsább fordulatot vesznek, akkor amikor a pincében egy bezárt kislányra akadnak. Kiszabadítják őt, de ekkor még nem sejtették, hogy ezzel mi veszi kezdetét...




Véleményem:
Na kezdjük ott, hogy én valami teljesen más tartalmat olvastam (ezt már én írtam). Abban a tartalomban magyaráztak mexikói nőkről, akik elnyomásban élnek... Én meg mondtam magamban, hogy mi van? Ugyanis láttam a bemutatót és hát abba szó se volt ilyenről. XD
Van jó pár "gonosz kisgyerek a színen" film. A sztori úgy kezdődik, ahogy a legtöbb ilyen film szokott, aztán kapunk egy csöppnyi változást. A gonoszunk totálisan elpusztíthatatlan - gondolom egyesek erre azt mondják, hogy ez nem újdonság... sok ilyenről volt már szó, és ez igaz is. Annyira nem nagy spoiler, de azért kiteszem a vigyázat jelzést: Spoiler: Az újdonság nekem az volt, hogy a gonoszunk testről testre vándorolt. Szóval magát a testet ellehetett pusztítani, de ha ezt megtették, akkor átszállt abba a személybe, aki megölte. Szóval nem volt éppen jó dolog kinyírni a főgonoszt. XD Én akárhogy gondolkodom, nem emlékszem, hogy láttam-e már ilyesmit más filmben. (Pedig, amúgy tuti van) Spoiler vége.
Tetszett-e? Olyan semleges. Nem mondom, hogy rossz volt, de azt se, hogy jó.
Félelmetes volt? Nem túlzottan. (Én este 23:40-kor fejeztem be és egyetlen egyszer ijedtem meg, de akkor se a film miatt, hanem mert kint az utcán valaki sikított XD) De azért néha beleborzonghat az ember a gonosz karakter arctorzulásaiba. (Vagy minek hívjam őket XD)
Megnézem máskor is? Áh! Határozottan az-az egyszer nézős film - legalábbis nekem.
Ez a film nem fogja megváltani a horror-történelmet, de a műfaj kedvelőinek tetszhet.

Ami nagyon tetszett:
Amit a spoilerben írtam XD

Ami nem tetszett: 
...



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review