2014. augusztus 12., kedd

A démonkirály csókja

Bejegyezte: 1995 dátum: kedd, augusztus 12, 2014
Tartalom:
"Tudta, hogy egy csóktól a királynéja lesz…
Kresley Cole lenyűgöző regénye egy démonkirályról, aki koronája visszaszerzéséért küzd, és a gonosz varázslónőről, aki a férfi legtitkosabb vágyait használja ki, hogy az útjába álljon.
A férfi rögeszméje a varázslónő, aki testét odaadja, de a szívét nem.
Miután Sabine, az Illúziók királynője a búvóhelyére csalogatja, és csapdába ejti Rydstrom Woede-ot, a könyörtelen harcos küzd a királynő csábítása ellen. Ádáz démontermészete azonban vágyik a pompás testre. Rydstrom a szökést tervezi, de közben meg akarja kaparintani Sabine-t – a saját feltételei szerint.
A királynő bukását a csatákban sebeket szerzett démon okozza, aki megesküszik, hogy mindenáron megtartja a lányt.
Amikor Rydstrom kiszabadul, elrabolja Sabine-t, és ezzel szerepet cserélnek. Most a lány küzd, hogy ellenálljon a felséges gyötrelemnek. És minden találkozás során egyre jobban vágyik könyörtelen ellenfelére.
Nem lenne szabad ennyire akarniuk egymást…
Ha le tudják győzni a közöttük álló sötét ellenséget, vajon meghozza-e Sabine a végső áldozatot, hogy megmentse démonát? Vagy a büszke király leteszi a koronáját meg a fegyvereit, hogy megtartsa a varázslónőt?"


Én és a könyv: 
Démonos könyvet szerettem volna olvasni :D

Véleményem:
+18-as könyv!!!
Hmmm… nem tudom :D Nekem ez most eléggé tetszett XD
Bírtam, hogy a nő kínozza a pasit…. >.< Olvastam már kínzós könyveket, de mindig valami gyenge, nyámnyila női karaktert kínoztak. Itt meg kaptam egy tök menő, erős, kegyetlen főhősnőt :DDD
Szimpatikusak voltak a karakterek. Bírtam Sabinet. Tetszett, hogy kissé zabolátlan és enyhén gonoszkás. XD Rydstrom eleinte nem tudtam hova rakni… Kicsit túl jó és becsületes volt az én ízlésemnek, de azért a végére őt is megkedveltem.
Ketten együtt nagyon jók voltak, mert kiegészítik egymást :D

A sztori eleje kicsit egyhangú, de amikor végre kikerülünk a kastélyból, akkor sokkal jobbá változik. Azért hiányoltam az akciót, amiből leginkább csak a végén kaptam … és hát valljuk be… a végén is csak keveset .

Ami nagyon tetszett:
Hogy a csaj kínozta a pasit XD (Nem... nem vagyok szadista XD)

Ami nem tetszett:
Kevés az akció

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review