2014. augusztus 22., péntek

Noragami OVA

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, augusztus 22, 2014
Tartalom: 
A szuper és hiper-kedvenc Istenünk Yato visszatér, hogy újabb két rész erejéig fárasszon a hülyeségével.

1. rész: Yato úgy dönt, hogy megízleli milyen az iskolások élete. Természetesen mindezt szegény Hiyori bánja, akinek ideiglenesen elfoglalja a testét. Képzelhetitek, hogy milyen szituációk következnek ebből :P

2. rész: Az Isteneknek is szükségük van egy kis lazulásra. Kedvenceink piknikeznek. Ám, hogy ne legyen egyszerű a dolog Bishamon is a meghívottak között szerepel. Vajon Yato és ő eltudják egymást viselni?




Véleményem: 
Ez a két rész a mangában is szerepel és ugyanazt a hangulatot hozza, mint az eredeti sorozat. Szereplőink semmit sem változtak. Yato még mindig a leglököttebb Istenség és én reménykedem benne, hogy az anime kap egy második évadot is. Természetesen nekem nagyon tetszett, már a mangában is tetszett és nem is gondoltam volna, hogy animeként is viszontláthatom. (^.^)

Ezen a képen én annyira jót nevettem XD
Nem hagyhattam ki innen.  XD
Nagy gratula a kitalálójának!!!
Ami nagyon tetszett: 
Az egész tetszett.

Ami nem tetszett:
...





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review