2014. augusztus 27., szerda

Rossz szomszédság

Bejegyezte: 1995 dátum: szerda, augusztus 27, 2014
Tartalom:
"Mad és Kelly fiatal házasok. Életük fenekestül felfordul, mikor a szomszédságba új lakók költöznek."


Véleményem:
Na, szóval végre ezt is megnéztem. Nagyon kíváncsi voltam erre a filmre és nagyon reméltem, hogy tetszeni fog. Tetszett? Szerintem nem volt rossz. Kedvencem nem lett és talán kicsit többet vártam volna, de nem volt rossz. Egy részen még hangosan is felnevettem - a verekedés.
Elég sokat káromkodnak benne, de lassan elfogadom,  hogy Amerikában nem képesek olyan vígjátékot gyártani, amiben ne záporoznának a "geci, fasz, baszódj meg" és ehhez hasonló csodálatos szavak. A két főszereplő: Mad és Kelly... hát nekem nem voltak szimpatikusak. Szerintem tiszta hülyék voltak, már az elején is. Vágom én, hogy a felnőttek is bulizhatnak meg minden. De ha az embernek már gyereke van, dolgozik és felnőtt, akkor lehetne kicsit felelősségteljesebb.  De ezt egy vígjátéknál még elnézem. XD
A bulikat nagyon jól megcsinálták, azok eszméletlenül tetszettek. A színészek is jól alakítottak ráadásul nem is egy nagyon jó színész kapott szerepet, és az alapsztori is elég tetszetős.
Egyszer mindenképpen meg lehet nézni. Csak annyi, hogy senki se várjon tőle megváltást vagy ilyesmit. XD

Ami nagyon tetszett:
A verekedés

Ami nem tetszett:
A rengeteg káromkodás




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review