2016. július 1., péntek

Cserkészkézikönyv zombiapokalipszis esetére

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, július 01, 2016
Tartalom:
"Három cserkész a táborozásuk utolsó estéjén rájönnek, mit jelent igazából a barátság, amikor megpróbálják megmenteni a városukat egy zombi támadástól."


Véleményem: 
Amikor én néztem még csak feliratosan volt elérhető, de gondoltam most, hogy már van szinkronosan is, jó lenne írni róla egy véleményt. :D
Sokszor nézek horror-vígjátékokat és ezek között is a zombisak a kedvenceim - de néha nagyon mellé lehet velük fogni.
De ez rohadt jó volt!!! Én már megnéztem kétszer. (Egyszer feliratosan és egyszer szinkronosan anyuval)
Ezzel a cserkészes dologgal azt gondoltam, hogy most tényleg valami hatalmas baromságot fogok látni. Nem is vártam semmi extrát. De már az első képkockák megnézése után sejtettem, hogy jó lesz ez.
Tök élvezetes volt. Némelyik poén meg nagyon jóra
sikeredett. Tényleg lehetett nevetni. Mondjuk van olyan is, amin hirtelen az ember kiég, hogy jesszusom. Pl: Amikor Ben majdnem kiesik az ablakon xD
Plusz voltak a szereplőknek olyan megnyilvánulásaik, amiktől olyan (bugyután) valóságosnak hatott a szituáció. (Pl: szelfi a zombikkal xD)
Ráadásul nem a szokásos vánszorgó zombikkal kellett megküzdeni sem.
A színészi játékkal se volt gond.
Nem állítom, hogy a film világmegváltó lett, de ebben a műfajban mindenképpen jóra sikerült és egy
esti kikapcsolódásnak szuper.
Nekem tetszett ^^

Ami nagyon tetszett: 
Úgy összességében

Ami nem tetszett:
...



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review