2016. július 2., szombat

A Whitechapel réme

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, július 02, 2016
Spoilert tartalmazhat az előző kötetekre nézve, illetve a Végzet ereklyéire, Pokoli szerkezetekre!!!
Tartalom:
"Hasfelmetsző Jack London utcáin garázdálkodik, és csak az árnyvadászok tudják megállítani. Az Árnyvadász Akadémián játszódó harmadik történetben Simon megtudja, mi az igazság a XIX. századi Londont rettegésben tartó sorozatgyilkossal kapcsolatban: Hasfelmetsző Jacket Will Herondale és Viktória korabeli árnyvadász társai állították meg."


Én és a könyv: 
Az első két rész tetszett :)

Véleményem:
(Rövid kis vélemény, a rövidke kis könyv mellé)
Te jó ég!
Hogy én mennyire megörültem ennek a kis 1888- as sztorinak.
Will *-* Imádom, hogy kaptunk egy ilyen kis visszaemlékezést. Engem nagyon meglepett, mivel olvasás előtt se véleményt, se tartalmat nem néztem – egyszerűen csak megvettem, mert tudtam, hogy jó lesz. xD
De persze a jelen eseményei is tetszettek, de azért itt most mégiscsak Will miatt lelkesedtem leginkább. És tetszett ez az újramesélt Hasfelmetsző Jack ötlet is.
Nekem eddig ez a rész tetszett a legjobban :)
Úgyhogy előre tovább és ide nekem a többi részt! :D
Ui: Kanál… XD Cukorpofa, de édes volt! XD

Ami nagyon tetszett: 
Jamie

Ami nem tetszett:
...

Idézet:
"– Clary kedvéért vállaltad el – állapította meg. – És hogy ellenőrizz engem.
– Az Angyalra, telepata lett a csávó! – Jace eljátszotta, hogy hátrahőköl."

"– Hol találta azt a tőrt? – kérdezte Tessa.
– Lehetséges, hogy bevittem magammal a fegyverszobába – felelte Will.
– Valóban?
– Valóban, igen. Lehetséges.
– És az is lehetséges, hogy valami úton-módon levette a tőrt a falról, ahová biztonságosan oda volt erősítve, és ahol amúgy sem érhette el.
– A lehetőségek világában élünk – szögezte le Will."

"– Kanál! – kiáltotta James, majd Gabriel bácsihoz szaladt, és combon döfte vele. Gabriel szeretettel túrt bele támadója hajába.
– Olyan jó fiú vagy – mondta. – Időnként elgondolkodom rajta, hogyan lehet Will az apád."

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review