2016. július 28., csütörtök

Koutetsujou no Kabaneri

Bejegyezte: 1995 dátum: csütörtök, július 28, 2016
Tartalom:
"A „steampunk túlélő kaland” történet Hinomoto szigetországában játszódik, ahol az emberek Állomásoknak hívott erődökben húzzák meg magukat az őket fenyegető, zombiszerű lények elől. Az állomások közötti egyetlen kapcsolatot a Hayajiro nevű páncélozott lokomotívok jelentik."


Véleményem:
Bár elég sokáig tartott a végére jutnom(még májusban kezdtem el nézni), de végül mégis azt mondhatom, hogy tetszett.
Amikor elkezdtem nézni az animét, először még nem is igazán kötött le.
Azt gondoltam, hogy vegyítették a TWD egy kis Attack on Titan-al.
Végül is az alap szituációnk tényleg hasonló. Képzeljünk el egy világot, amelyet rettegésben tartanak a zombiszerű lények(Kabanek) és az emberek elkerített városokban élnek.
Eddig nagyon is hasonlít az Attack on Titan-ra. Aztán még érkezik egy elit alakulat is, akik szembeszállnak a rémes szörnyekkel.
Plusz megjelennek a furcsa hibridek is, akik emberek és Kabanek keverékei... :P
Szóval igen, meglehetősen AoT-s volt kezdetbe a hangulat. De engem mégis megfogott. El lehetett vonatkoztatni a hasonlóságoktól.
Volt benne akció, harc és vér. Nekem pedig pont ez kellett. Pont ezt vártam tőle :D
A szereplők bennem különösebben nem hagytak mély nyomot. Szerintem eléggé tipikus karakterek voltak. De úgy összességében jók voltak és beleillettek a történetbe. Szóval nem volt velük gond :)
Csináltak nekik némi jellemfejlődést is, amit mindig imádok.
Én Mumeit bírtam a legjobban, meg még pár mellékszereplőt.
A főszereplő sráccal nem mindig voltam kibékülve, néha eléggé idegesített. Plusz nem tudtam hova tenni a hajvágását. xD
Harc előtt egy gyors séró vágás, hogy azért mégiscsak belőtt frizuval induljunk gyilkolászni XD Bár jobb így a haja(sokkal jobb), de nem értem miért épp most kellett levágni. Van ennek valami jelentése talán? Mint, amikor az ember levágja a haját miután szakított a pasijával? xD Na, mindegy.
Ami még jó húzás volt, hogy nem csak a kabanek voltak a gonosztevők. *-*
A grafikáról pedig csak annyit; gyönyörű. Imádtam.
A befejezés jó volt. De azért eléggé kiszámítható is.
Összességében: Nem volt rossz anime és nem bánom, hogy végig néztem.
Ui: Elvileg 2017-ben érkezik hozzá egy MOVIE.

Ami nagyon tetszett: 
Grafika
Kabanek

Ami nem tetszett: 
Néha a főszereplő


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review