2014. április 3., csütörtök

A rossz lányok nem halnak meg

Bejegyezte: 1995 dátum: csütörtök, április 03, 2014
Tartalom:
"A szenvedélyt csupán egy hajszál választja el a megszállottságtól…
Alexis kishúga, Kasey megszállottjává válik egy antik babának, de Alexis nem igazán foglalkozik a dologgal, mert Kasey egyébként is elég fura. Ami azt illeti, Alexist is furának tartják az iskolatársai és a szülei, sőt, még a saját goth haverjai is. A dolgok egyre különösebbek lesznek, amikor a régi házban, ahol a lányok laknak, különös dolgok történnek: ajtók nyílnak ki és csukódnak be maguktól, a víz felforr a meggyújtatlan gázon, és a kikapcsolt légkondicionáló úgy lehűti a levegőt, hogy látszik az ember lehelete is.
És Kasey is megváltozik. Kék szemei zölddé válnak, elkezd régiesen beszélni és több óra is kiesik az emlékezetéből. A legnyugtalanítóbb azonban Kasey ellenséges viselkedése: az addig kedves, babaszerető kislány eltűnik, az új Kasey pedig dühös. Alexis az egyetlen, aki megállíthatja a húgát – de mi van, ha a zöldszemű lány már nem is Kasey?
Mit tennél, ha a várost halálos veszély fenyegetné, de senki sem hinne neked?"

Én és a könyv:
Szülinapomra kaptam. Szerettem valami borzongatót olvasni.

Véleményem:
Félelmetesebbre számítottam, de összességében nem volt rossz. Mondjuk nekem, mint hatalmas horror rajongónak, semmi újdonsággal nem tudott szolgálni. Tipikus alap dolgokkal tette tele az írónő. Ráadásul a főhősnőt kissé logikátlannak éreztem. Hiszen látta az egész esetet egy "látomásban" és mégsem jött rá, hogy miféle szellem szállta meg a húgát. De kedveltem is, mert nem volt egy teszetosza, semmire se való szereplő. (Ráadásul rózsaszín a haja! :D) Az enyhe romantikus szál aranyos és ugyan nem lett kedvenc szereplőm, Carter többször is képes volt megmosolyogtatni. Kaseyt egyáltalán nem tudtam megkedvelni. Nem tudom, hogy a történet legelején még önmaga volt, vagy már ott is befolyásolta a szellem... De nekem már az elején se volt szimpi. Megan, semleges volt. A vége tetszett is meg nem is. Egyrészt jó volt, másrészt viszont azt hittem, hogy bonyolultabban lesz megoldva a dolog.
Könnyed, gyorsan lehet veled haladni és olvastatta magát. Kíváncsi voltam a végére és érdekelt hogyan alakul a szereplők sorsa.
Kissé ledöbbentem, amikor olvastam, hogy ez is sorozat. Nekem elég befejezettnek tűnt a vége.. O.o.... Hát engem különösebben nem érdekel a folytatás. 

Ami nagyon tetszett:
Az alapötlet.
Ami nem tetszett:
Szerettem volna többet megtudni a múltban történtekről.

Idézet:
"Bárcsak lett volna egy ilyen poszter a rendelőben: HOGYAN ÁLLAPÍTSD MEG, HOGY A TESTVÉREDET MEGSZÁLLTA-E AZ ÖRDÖG, VAGY CSAK TELJESEN BEDILIZETT?"

"– Az erős emberek nem őrülhetnek meg? 
Elmosolyodott, majd lehajtotta a fejét. 
– Az erős embereknél egyszerűen nem jön el a nap, amikor hirtelen bekattannak. Ez csak a gyengékkel szokott előfordulni."

"Ha sokáig bámulsz valamit, akkor meggyőzheted magadat, hogy egy bizonyos dolgot látsz."

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review