2014. április 20., vasárnap

Paranormal Activity: The Marked Ones

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, április 20, 2014
Tartalom:
A Paranormal Activity széria spin-offjának számító filmben a főszereplő Jesse "megjelölését" (akármit is jelentsen ez) követően kísértik az előző filmből is ismert (vagy nem ismert) rémségek, miközben családja és barátai próbálják megmenteni őt.



Véleményem: 
Eddig minden Paranormal Activity részt megnéztem, úgyhogy ezt sem hagyhattam ki.
Szerintem nem volt rossz. Egész érdekes volt és akadt olyan rész, ahol megijedtem. De persze nem az a fajta film, amin halálra ijed az ember. Ráadásul én most már teljesen tisztában vagyok mindennel. Hogy az első részbe minek jött a démon, miért rabolták el kisfiút stb. (Legalábbis azt hiszem XD)
Szóval, akinek tetszett az első négy rész, annak ez is tetszeni fog. Szerintem hozza az eddigi részek színvonalát. Számomra ez egy átlagos film volt, amit többször nem nézek meg, de egyszer jó volt.


Ami nagyon tetszett:
Különösebben semmit se tudok kiemelni.

Ami nem tetszett:
Ilyet se tudnék kiemelni.














0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review