2014. április 3., csütörtök

Noragami

Bejegyezte: 1995 dátum: csütörtök, április 03, 2014
Tartalom:
Yato egy Isten, ám sokan nem ismerik a nevét és még saját szentéllyel sem rendelkezik. Az álma az, hogy egy nap Ő lehessen a leghíresebb Isten és neki legyen a legfényűzőbb szentélye, amit rengetegen látogatnak. De ehhez előbb sok pénzt kell összegyűjtenie. Mindezt úgy tudja végrehajtani, hogy különböző kéréseket teljesít. Éppen egy ilyen kérés végrehajtásakor találkozik Hiyorival, aki egy átlagos középiskolás lány. A lány megmenti Yatot attól, hogy elüsse egy autó, ám Ő maga nem ússza meg egy apró karcolással. Hiyori félfantommá változik. /Amikor ebbe az állapotba kerül a lelke elhagyja a testét. Bármikor csakúgy -látszólag- elalszik/ Ha a lány visszaakarja szerezni a régi életét, akkor segítenie kell Yatonak. Első feladatuk, hogy az Istenségnek új Szent Kincset szerezzenek. Az új Szent Kincs egy Yukine nevű fiú lesz.
De itt még nem ér véget a történet, hiszen Hiyori még nem jött helyre. Yukine viselkedésével is gondok vannak. Illetve az egyik Istenség megakarja ölni Yatot. Ráadásul feltűnik egy titokzatos
lány Nora, akiről kiderül, hogy Yato régi Szent Kincse volt.




Véleményem:
Nagyon tetszett ez az anime. Nekem az egyik kedvencemmé vált. Imádom a szereplőket, tetszik a grafika, jó a történet és még poénok is vannak. Viszont a dráma sem marad el. Az egyik kedvenc részem a kilencedik rész. Megmondom őszintén azon a részen meghatódtam és még a pár könnycseppet is elmorzsoltam. XD
Hiyori elég jó női karakter, pedig az animékben ez ritka. Egyedül talán az utolsó részben bomlott meg kicsit a személyisége, de annak megvan az oka. Nem tehetetlen és sokszor segít, ha tud.
Yukinet igazán megszerettem és meghatott az ő történet szála. Sajnálom, hogy a múltjáról egyenlőre semmit sem tudtam meg. Viszont oda voltam a szenvedéséért és nagyon meghatott. A végére pedig igazán aranyos lett.
Yato pedig egyszerre menő és kerge. XD Egy komolytalan Istenség, aki igazán komoly múlttal rendelkezik, amitől próbál szabadulni. Közben pedig egyre szorosabb barátság fűzi Hiyorihoz és Yukinehoz.
Nem elhanyagolható személyek a mellékszereplők sem. Nekik is komoly szerepük van a történet alakulásában. Én még a mellékszereplőket is egytől egyik kedveltem. Kivéve Norat. Olvastam, hogy többen is várták, hogy Yato végre használja Norat Szent Kincsként, de én ezt egyáltalán nem akartam. XD Nem bírom a csajt. A hideg futkos a hátamon tőle, amikor megjelenik az animében. (Én inkább azt vártam, hogy elvegye a nevét)
Sajna túl sok minden nem derül ki, úgyhogy nagyon reménykedem egy második évadban. /Közben pedig olvasom a mangát/
Akció-dús, poénos, jók a karakterek, megható, van némi romantika. Egyszerűen imádtam. :)



Ami nagyon tetszett:
9. rész.
Szemek. *-*


Ami nem tetszett:
Áh... Ilyen nem is volt. :D Max annyi, hogy rövid.









Szemek:
Nekem nagyon tetszenek a karakterek szemei, úgyhogy készítettem egy kis gyűjteményt róluk. (Persze a kedvencem Yato szeme *-*)


















Végül pedig: Nekem is kell egy olyan fülbevaló, ami Bishamon-nak van. XD


4 megjegyzés:

Klaudia írta...

Igen az a fülbevaló...xDD

Unknown írta...

Imádom ezt az animét!! Yato a kedvencem, egyszer tök komoly, utána meg mint egy kisgyerek. Ezért imádom, meg a történet nagyon megfogott. A karaktetek, a grafika...minden. Yato örök kedvenc marad. :D

Unknown írta...

Nekem yukine-kun tetszik a legjobban de ne felejtsük ki Bishamont se!!!

Unknown írta...

Nekem yukine-kun tetszik a legjobban de ne felejtsük ki Bishamont se!!!

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review