2014. április 20., vasárnap

Én, Frankenstein

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, április 20, 2014
Tartalom:
"200 évvel azután, hogy Dr. Frankenstein megteremtette szörnyetegét, Adam (Aaron Eckhart) még mindig itt él közöttünk. Amikor azonban egy háború közepén találja magát, melynek tétje az emberiség sorsa, ráébred, hogy ő maga hordozza a pusztulás kulcsát."


Véleményem:
Ebben a filmben leginkább a látvány tetszett. A készítők is inkább erre mentek rá, mert a sztorit nem bonyolították túl. Nekem mégis tetszett. Mondjuk az is igaz, hogy én nem is vártam tőle hatalmas és elgondolkodtató történet szálat. A harci jelentek nagyon jól voltak megoldva. A vízköpők nagyon jól néztek ki. Főleg az tetszett, amikor visszaváltoztak emberi formájukba. A szörnyet alakító színész is jó volt, bár cseppet sem lehet félelmetesnek nevezni.
Még tetszett az a rész is, hogy a szörnynek vajon van-e lelke? Ugye ez végül kiderül. :D A befejezés nem volt rossz, bár nekem egy kicsi hiányérzetem volt. Ami nekem még külön bejött, azok a zenék voltak. Szerintem nagyon passzoltak a film hangulatához és az eseményekhez. Szerintem elég jóra sikerült ez a film. Legalább egyszer megéri megnézni. :)



Ami nagyon tetszett:
Látvány

Ami nem tetszett:
Hmm... semmit se tudnék kiemelni... Na jóó, talán mégis. XD Ahhoz képest, hogy a vízköpők milyen jól megvoltak csinálva, a démonok elég nyomira sikerültek. De azért így is tetszett, csak azért mégis.





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review