2016. augusztus 2., kedd

Amikor kialszik a fény

Bejegyezte: 1995 dátum: kedd, augusztus 02, 2016
Tartalom:
"Amíg ég a villany, minden rendben van. De amikor elsötétül a ház, valaki életre kel, és szabadon járkál a szobákban…
Először egy kisfiú teszi szóvá, hogy egy árnyék lopakodik körülötte éjszakánként, és csinos fiatal nagynénikéje nem sokáig kételkedik a szavában: ő is látja az árnyékot. Sőt, túlságosan testközeli bizonyítékot is szerez a létezéséről.
A kisfiú kénytelen fiatal nagynénjénél lakni, mert az édesanyja már nem alkalmas a gyereknevelésre: a szorongás teljesen maga alá gyűrte. Ám lassacskán kiderül, hogy ő mindenkinél többet tud a családtagjait kísértő árnyékról, és ha meg akarnak szabadulni az egyre borzasztóbb jelenségtől, tőle kell segítséget kérni.
De a titkait csak úgy deríthetik ki, ha nála töltenek egy éjszakát a hatalmas, zegzugos, elhagyott házában. És a biztonságot jelentő első hajnali fénysugár nagyon messze van…"


Véleményem:
Oké! Bevallom vétkeztem!
Nem a moziba néztem meg a filmet. Ne utáljon senki! xD
Szóval bár nem sikerült a moziban meglesnem - megjegyzem azért, mert senki se merte az ismertségi körömből bevállalni -, attól még már az első bemutató óta rettentően vártam.
És mivel ennyire nagyon vártam, nagyok voltak az elvárásaim is.
Viszont túl nagyok voltak ezek a bizonyos elvárások és én ehhez képest rohadtul csalódott vagyok.
Direkt éjszaka néztem meg, direkt egyedül, direkt fülhallgatóval(mert nekem úgy általában félelmetesebb szokott lenni a film xD A hirtelen zajok meg suttogások jobban átjönnek)
De még így se volt para.
Szerintem nagyon kiaknázatlanul hagyták ezt a tök szuper ötletet. Olyan sok igazán borzongató résszel lehetett volna tele pakolni, ami nem feltétlen a film nézése közben lett volna para; hanem akkor, amikor lefekszik az ember aludni és eszébe jut a film…
Erre az értékelésre még aludtam is egy napot, hogy meglássam mennyire fogok félni miután a szobában "kialszanak a fények".
Khm... Hát ja... Semennyire. xD
A sztori kicsit túl gyorsan lett felvezetve, mindent tök egyszerűen megtudtunk. Plusz sok mindent csak megemlítettek, de nem lett rendesen megmagyarázva, kidolgozva. Aztán ugyanolyan gyorsan le is lett zárva a szitu.
Amúgy én végül nem teljesen voltam biztos benne, hogy Diana végül is mi akart lenni?
Picit spoileres, de nem vészesen: Hisz Becca anyja annyira mondta, hogy szellemek nem léteznek. Aztán meg ott volt az a tény, hogy egy ideig ez a Diana eltűnt és most meg a nő mondta, hogy ő nélküle nem létezik stb. Pici spoiler vége!
Karakterekre túl nagy figyelmet nem szenteltek. Nincsenek különösebben kidolgozva. Bár azért valamilyen szintű jellemmel legalább rendelkeznek.
Összességében; Átlagosnak mondanám. De nagyra értékelem magát az ötletet, hogy a sötétségben való félelemre alapoztak a készítők. (Csak szerintem nem elég jól...)
Viszont félősebbeknek nem ajánlanám, mert ők azért tuti éjszaka ezen fognak agyalni. xD

Ami nagyon tetszett: 
Alap ötlet

Ami nem tetszett: 
Kiaknázatlan lehetőségek



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review