2016. augusztus 27., szombat

Every ​Last Breath

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, augusztus 27, 2016
Spoilert tartalmazhat az előző kötetekre nézve!
Tartalom:
"Some loves will last ’til your dying breath

Every choice has consequences—but seventeen-year-old Layla faces tougher choices than most. Light or darkness. Wickedly sexy demon prince Roth, or Zayne, the gorgeous, protective Warden she never thought could be hers. Hardest of all, Layla has to decide which side of herself to trust.

Layla has a new problem, too. A Lilin—the deadliest of demons—has been unleashed, wreaking havoc on those around her…including her best friend. To keep Sam from a fate much, much worse than death, Layla must strike a deal with the enemy while saving her city—and her race—from destruction.

Torn between two worlds and two different boys, Layla has no certainties, least of all survival, especially when an old bargain comes back to haunt them all. But sometimes, when secrets are everywhere and the truth seems unknowable, you have to listen to your heart, pick a side—and then fight like hell…"


Véleményem: 
Kíváncsi voltam a befejezésre

Véleményem: 
Ez a sorozat az egyike az első angol könyveknek, amiket olvastam.
Jennifer L. Armentrout-et imádom, hiszen a Luxen sorozattal nagyot tarolt nálam. Daemon azóta is az egyik kedvencem.
Viszont Roth meg olyan, mint egy Daemon 2.0!!!
Nem csak herceg, de még nagy hatalmú démon is. Hát kell ennél több egy lánynak? XD
Plusz olyan jó szövegeket tud lenyomni, mint pl;
Miért van az, hogy a rosszfiúknak mindig elő kell adniuk egy undorítóan hosszú és unalmas monológot?
Elég egyértelmű szerintem, hogy a két srác közül kinek szurkoltam. :P
Magáról a könyvről tudni kell, hogy elvileg magyarul is meg fog jelenni. Méghozzá a Könyvmolyképző kiadó gondozásában. De pontos dátumról még semmit se tudni.
Na, szóval… Mióta az első részt olvastam azóta elég sok idő eltelt és szinte semmire se emlékeztem azon kívül, hogy nagyon tetszett mind a két rész és a novella is + BAMBIII.
Nem mondom, hogy minden részt értettem és voltak olyan jelenetek, amiket egyszerűen kihagytam – mivel lusta voltam fordítgatni.
Plusz az első és a második rész jobban tetszett. Sokkal jobban... Amikor befejeztem volt egy ici-pici hiányérzetem.
DE azért ez a rész se volt rossz. Plusz mégiscsak ez a befejező kötet. :D Igaz néha talán túl sok volt a cukormáz, de hát ez nálam így volt a Luxen utolsó köteténél is.

Ami nagyon tetszett: 
Roth :D

Ami nem tetszett: 
Néhol sok a romantika

Idézet:
“That was quick,” Roth commented, folding his arms across his chest.
Cayman shrugged. “It’s a sign of the times, man. It’ll probably be on some Alpha’s Facebook wall within the hour.”
Alphas had Facebook accounts?

„How your ass looks is a very important thing when shopping for pants, Shortie.” 
I pressed my lips together to keep from laughing. „I'm sure there are things that are even more important.” 
He scoffed. „Like what?” 
„Oh, I don't know. How about comfort?” 
„Boring.” 
„What about usefulness?” 
He sent me a look. „There is nothing more useful than leather pants. They'll protect your ass while making it look fine.” 
We were nearing the first floor. „You have an answer for everything, don't you?” 
„Yes.” 
„It's annoying.” I muttered, glancing at the gray, cement door, and my pulse kicked up."

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review