2016. augusztus 5., péntek

A kis kedvencek titkos élete

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, augusztus 05, 2016
Tartalom: 
"A kis kedvencek titkos életében Maxnek, egy manhattani család kedvenc háziállatának az élete egyik pillanatról a másikra a feje tetejére áll, amikor gazdája befogad egy keverék ölebet, Duke-ot. Maxnek és Duke-nak félre kell tenniük a személyes nézeteltéréseiket, amikor rájönnek, hogy a fehér nyúl, Snowball hadsereget épít az utcára került háziállatokból, hogy bosszút álljon minden boldog tulajdonoson és kedvenceiken."


Véleményem: 
Már az első trailer óta nagyon vártam ezt a mesét, mert extra cukinak tűnt. :D
Ma pedig öcsémmel és anyuval lementünk a plázába reggel, hogy együnk egy hambit. Aztán valahogy a moziba is bekerültünk, pedig nem terveztük.
De én nagyon nem bántam meg, hogy beültünk erre a mesére.
Kissé mondjuk meglepődtem rajta.
Mivel némelyik poén egészen morbid volt. XD
Például a leturmixoltuk a gazdik, meg a kígyós eset és ehhez hasonlók.
Öcsém már kilenc éves, így ő ezeket is nagyra értékelte. Mi anyuval meg pláne. :D
De például egy kisebb nem tudom mit szól hozzá. :D
Bár a teremben volt jó pár törpicsek, akik olyan hangosan nevettek, hogy konkrétan fájt tőle a fülem. xD Szóval végül is a kisebbeknek is tetszhet.
De egy félénkebb picinek nem ajánlanám. Azért vannak benne hirtelen részek és kicsit erőszakosak is.
A kedvencem a nyuszi volt. Tiszta flúgos és kissé idegbeteg karakter. xD Nagyon vicces.
Illetve még Gigi-t is nagyon bírtam, meg Chloe-t. :D A két főszereplőt kicsit kevésbé.
Ők olyan unalmasak voltak a többiekhez képest. Persze nagyon cukik voltak ők is. Főleg a hatalmas melák.
Csak én magam részéről, ha csak ők ketten szerepeltek mindig nagyon vártam, hogy végre áttérjünk a többiekre.
Összességében: Nekem nagyon tetszett és szerintem majd máskor is megnézem ^^

Ami nagyon tetszett: 
Vicces

Ami nem tetszett:
...



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review