2016. augusztus 28., vasárnap

I Am Not a Serial Killer

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, augusztus 28, 2016
Tartalom:
"John veszélyes, és ezt ő is tudja magáról. Megszállottan érdeklődik a sorozatgyilkosok iránt, de nem szeretne hozzájuk hasonlóvá válni. Pedig óriási a kísértés…

Mivel gyerekkora óta a családja által üzemeltetett halottasházban segédkezik, hozzászokott a holttestek látványához és meg is kedvelte őket. Azok legalább az élőktől eltérően nem kérnek számon rajta minduntalan emberi érzéseket.
Amikor egy brutális sorozatgyilkos elkezdi áldozatait szedni a kisvárosban, kénytelen felülírni a maga számára alkotott szabályokat, amelyekkel eddig kordában tartotta a benne lakozó sötétséget. Nyomozni kezd a tettes után, akiről egyre inkább az a benyomása: emberfeletti képességekkel bír."
(könyv tartalma)



Véleményem:
Nagyon vártam és nagyon bizakodó voltam. Az egyik kedvenc könyvem a "Nem vagyok sorozatgyilkos".
Azt kell, hogy mondjam; Összességében elégedett vagyok.
De azért nem teljesen. Mondjuk erről nem feltétlen a film tehet.

Tény, hogy ezt a könyvet nem lehetett 100%-ban átadni a filmvásznon.
Hiszen John egy nagyon összetett karakter és igazi élmény a fejében lenni. A gondolatai fenomenálisak és csak azokon keresztül tudjuk igazán megérteni a személyiségét.
Szarkasztikus a humora, kissé fura, kissé örült. Itt pedig nem teljesen jön át ez.
Amúgy az őt alakító színésszel szerintem semmi gond nem volt. Amennyire lehetett, átadta a karaktert. Nekem szimpi volt és tetszett az alakítása.
Viszont biztos, hogy több humoros beszólást adtam volna a szájába.
Mr. Crowley alakítása is nagyon jó volt. És ki volt az aki megint sajnálta a démont? Hát persze, hogy én. xD
Szerintem a készítők is egészen hűek maradtak az eredeti műhöz. Nem rémlik, hogy bármi fontosat kihagytak volna. Sőt volt pár plusz jelent, amik  könyvben nincsenek.  (Mondjuk én már elég rég olvastam a könyveket -egy újraolvasás nem ártana.)
Plusz még megjegyezném, hogy tetszettek a helyszínek. Imádtam a kis városkát, ahol forgattak.
Talán az egésszel az-az egyetlen gond, hogy hosszú. (Egy és fél óra)
Ezért van pár unalmas rész, ami az embert nem nagyon köti le.
Bár a könyv is ilyen volt. (Kivéve a nem köt le részt. xD Mivel John gondolatai sosem voltak unalmasak.) Maga a nyomozás volt izgalmas és a vége.
Esetleg nagyobb hangsúlyt fektethettek volna a nyomozásra.
De lehet, hogy jobb is így; Legalább nem lett Hollywoodi tucat film. :D
Kissé lassú folyású volt a tempó és sokáig tartott elérni a végkifejletig.
Ha valaki egy nagyon izgalmas filmet szeretne látni, akkor nem feltétlen ezt ajánlom.
Én tuti magyar felirattal is újranézem. :)


Ami nagyon tetszett: 
Színészek
Késes rész

Ami nem tetszett: 
Néhol unalmas

Jelenet a filmből;

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review