2016. augusztus 30., kedd

Spell bound – Megbűvölve

Bejegyezte: 1995 dátum: kedd, augusztus 30, 2016

Spoilert tartalmazhat az előző részekre nézve!
Tartalom:
"Sophie Mercer épp csak belenyugszik, hogy démonnak született, a Tanács máris elveszi tőle varázserejét.
Sophie most védtelen, magányos, és ráadásul a prodigiumokra vadászó Brannick amazonok jóindulatára szorul. Sophie legalábbis ezt hiszi, amíg érdekes felfedezést nem tesz: a Brannickok tudják, hogy háború közeleg, és azt állítják, hogy egyedül ő képes meggátolni a világvégét. Ám ebben a varázserejétől megfosztott Sophie nem olyan biztos. Főhősünkre újabb pokoli kalandok várnak. Vajon vissza tudja szerezni a varázserejét, még mielőtt késő lenne?"


Én és a könyv:
Olvastam az első két részt.

Véleményem:
Öhm... Csalódott vagyok! Nem is tudom kifejezni, hogy mennyire!
Összességében nem lenne ez rossz kötet... De befejező részként harmatgyenge.
Miért épp ez a rész lett a legsemmilyenebb?
A második rész annyira jó volt!
Nagyon tetszett. Tök lelkes lettem utána és alig vártam, hogy olvashassam a harmadikat.
Erre kaptam valami olyat, ami nem elégítette ki az elvárásaimat.
Annyira lagymatagra sikerült.
Nem!
Szerintem egyáltalán nem méltó befejezés. Ezt a kötetet kb. az első rész szintjéhez tudom hasonlítani, de esküszöm nekem még az első rész is jobban tetszett, mint ez.
A szereplőknek könnyű dolguk volt, minden könnyedén megoldódott. Mintha az írónő kifogyott volna az ötletekből.
Alig kellett valamit csinálniuk azon kívül, hogy gondolkodtak, hogy azt a valamit hogyan csinálják. De végül az a valami szinte magától megoldódott.
A csata is olyan gyorsan le lett zárva… Több harcot vártam, véres részleteket stb.
A történet szinte eltűnt a lapok között. Ott van a hatalmas gond, ami a szereplők nyakába szakadt… és kb. kettő izgalmas rész akad.
Plusz valamikor már a poénokon is csak a szememet forgattam, mert erőltetett volt. Szeretem én a szarkazmust, sőt imádom. De itt már néha túl sok. Valamikor nagyon nem éreztem oda illőnek egy-egy beszólást. (Persze vannak olyanok, amik jók voltak.és lehet rajtuk mosolyogni)
Arról meg már ne is beszéljünk, hogy kinyírják a kedvencem… -.-
Egyszer jó volt, de sokkal jobbat vártam. SOKKAL-SOKKAL jobbat!
Legszívesebben sírva rinyálnék a szerzőnek, hogy írja újra.

Ui: Izzy kötetére kíváncsi vagyok, mert szimpatikus volt a karaktere :)

Ami nagyon tetszett: 
Az eleje

Ami nem tetszett: 
Olyan összecsapottnak és semmilyennek éreztem.


Idézet:
"Egy hétköznapi, tizenhét éves lány akar szembenézni egy vérfarkassal, és nincs más fegyvere, csak egy… na, jó. Van nálam egy bazi nagy kard és egy házi kísértet. Azért ez már valami."

"Tudhattam volna! Amikor elszabadul a pokol, te biztosan felbukkansz!"

"– Nekem van tervem: szeretnék magzatpózban zokogni – mondta Jenna.
– Nekem az a tervem, hogy ruhástul beülök a zuhany alá, és sírok – tette hozzá Archer.
Elnevettem magam.
– Rendben. Akkor mindenki roppanjon össze idegileg néhány percre, aztán kitaláljuk, hogyan tovább!"


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review