2016. augusztus 18., csütörtök

Big Order

Bejegyezte: 1995 dátum: csütörtök, augusztus 18, 2016
Tartalom:
"A történet főszereplője Hoshimiya Eiji, egy zárkózott középiskolai diák, aki rettenetes titkot őriz: tíz évvel korábban egy pusztulás hullám söpört végig a világon az ő kívánsága miatt. Ebben a világban ugyanis léteznek tündérek, akik az Ordernek (Parancs) nevezett kiválasztottakat különleges képességekkel ruházzák fel, amik segítségükre lesznek a kívánságuk beteljesítésében. Bár Eiji megfogadta, hogy soha többé nem fogja használni a Daisy nevű tündértől kapott erejét, a rá és a húgára leselkedő veszélyek miatt kénytelen lesz ismételten gyakorolni a hatalmát, miközben a nyakára küldött, ám hősünk ereje által behódolásra kényszerített halhatatlan bérgyilkoslány, Kurenai Rin csak az alkalomra vár, hogy eltegye őt láb alól."



Véleményem:
Ez az anime nekem nem tetszett.
Mangát nem olvastam, de ezek után nem is szeretném.
Az első két rész után még bizakodó voltam. Bár már azok se tetszettek különösebben, de gondoltam majd alakul a dolog. Sajnos nem így lett.
Komolyan mondom, nem mostanság láttam ennyire nem tetsző animét.
Az első, ami feltűnt; Ezek a főszereplők nagyon hasonlítanak a Mirrai Nikki szereplőire.
Miután végignéztem láttam, hogy ez nem is csoda, hiszen a mangaka ugyanaz. De a Mirrai Nikki fényévekkel jobban kialakított és szerethetőbb anime.
Itt roppantul unszimpatikusak voltak a szereplők.
Egyiket sem lehet különösebben szeretni. Még a főszereplőket is kidolgozatlannak éreztem.
A sztori pedig akár jó is lehetett volna, ha nem minden a Sena körül forog. Bár itt is jelen van a kidolgozatlanság hibája és a logikátlanság. Plusz egyszerűen unalmas is volt.
Kb. ennyi a történet:
Jajj, mentsük meg Sena-t!
Jajj egy szép világot akarok Sena-nak!
Sena, Sena, Sena!!!
Megjegyzem a főszereplő csávó testvérkomplexusos és folyamat a csajszi nevét óbégatja. :D Ezen kívül egy szerencsétlen, mert ott van a tök menő ereje és sokszor mégse tud mit kezdeni vele.
Viszont amúgy Sena és Eiji mégse a tesók(csak mostoha tesók), hogy beletehessenek egy tök felesleges részt. :D
Meg tök logikus, hogy két lány is belehabarodik a srácba. De szerintem ők se tudják, hogy miért.
A poénok többsége nem vicces és tele van ecchi elemekkel - bár én szerencsére cenzúrázottan néztem, ezért nem kellett állandóan pucér melleket bámulnom. -.-
Egyetlen dolog tetszett; Szép volt a karakter dizájn.
Én komolyan csak annak ajánlanám, aki nagyon unatkozik.

Ami nagyon tetszett: 
...

Ami nem tetszett: 
Az egész.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review