2016. január 2., szombat

2016-os animék II.

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, január 02, 2016
Egyszer már csináltam egy kis összefoglalót - tavaly- pár animéről, ami 2016-ra várható és most hoztam még egyet. 
Ezúttal kicsit több animével. :D
Sok anime kap következő szériát, ami a rajongóknak nagy öröm. ^^




És, akkor íme a lista:

Nijiiro Days
Négy jó barátot kísérhetünk nyomon, akiket az első szerelem foglalkoztat. 
(Nem Yaoi!)


Boku dake ga Inai Machi
Egy kis időutazás és némi nyomozás.


Reikenzan: Hoshikuzu-tachi no Utage
Egy alternatív univerzumban játszódó, fantasy.


Mayoiga
Elvileg valami utópisztikus sztori lesz, 30 kiválasztott szereplővel. :D


D.Gray-man
Szerintem sokak örülnek a következő hírnek. A D. Gray-man is folytatást kap, annyi sok év után. Első ránézésre nagyon jónak tűnik, a grafika pedig gyönyörű. *-*


Norn9: Norn+Nonet
Elsőre hárem animének tűnt, de a tartalmat is elolvasva több lesz ez annál. :D


Sousei no Onmyouji
Egy harcolós, kalandos, fantasy.




Akagami no Shirayukihime 2
Ez az anime is zöld utat kapott a folytatás felé. A ciki csak az, hogy még az első évadot se láttam. De semmi ok a pánikra, mangában már olvastam. xD












Bishoujo Senshi Sailor Moon: Crystal 2
Habár az első évad nem aratott osztatlan sikert, itt a folytatás. 


















Khm... Nem találtam trailer-t. xD


Magi: Sinbad no Bouken
Érezik a Magi-ból is egy... Hm, hát nem tudom, hogy ez folytatás vagy spinoff, de a lényeg, hogy érkezik. :D Az is lehet, hogy csak OVA lesz. (Bocsi, annyira nem néztem utána...)












Kimi no Na wa.
Egy romantikus, iskolás szerelem. Gondolom némi komoly mondanivalóval megspékelve. O.o (Persze csak találgatok.)
Zutto Mae kara Suki Deshita. Kokuhaku Jikkou Iinkai
Újabb romantikus sulis-szerelmes darab. :D Cukinak tűnik. 















Glass no Hana to Kowasu Sekai
Elméletileg valami sci-fi lesz. :D Szóval gondolom a cuki kiscsajszik talán valami bolygóközi űrlények. 




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review