2016. január 12., kedd

A visszatérő

Bejegyezte: 1995 dátum: kedd, január 12, 2016
Tartalom:
"A visszatérő megtörtént események alapján készült. Magával ragadó, hátborzongató film egy férfi küzdelméről, a minden rettenet ellenére legyőzhetetlen élni akarásról és a teljes esélytelenséggel is dacoló emberi szellemről. Hugh Glassra (Leonardo DiCaprio) a még feltérképezetlen amerikai vadonban rátámad egy medve: vadászcsapata többi tagja halottnak hiszi, és magára hagyja az áldozatot, társa, John Fitzgerald (Tom Hardy) pedig szándékosan tagadja meg a segítséget. Glass hihetetlen erőfeszítéssel dacol a természet és az ember kegyetlenségével. Őrületes kalandokat él túl, egymaga vág keresztül hegyen, erdőn, folyón és hómezőn, hogy visszatérjen a családjához."


Véleményem: 
Erről a filmről annyit tudtam, hogy könyv alapján készült és, hogy a főszereplő Leonardo DiCaprio. Ennyi! Még trailert sem láttam a megnézése előtt.
Szóval engem kicsit sokkolt, mivel kegyetlen egy film. :D
De úgy szó szerint kegyetlen. Ezerrel megy a gyilkolászás, hullanak a szereplők, van itt skalpolás is, a vagdalózás is megy és bőven akad vér, ami jól látszik a szép fehér havacskán...
A medvés rész is nagyon durva volt... O.o
Szóval inkább az erősebb idegzetű embereknek ajánlanám.
Plusz legnagyobb részben a bosszúra alapul. Jó, persze nem csak arra, de ez is egy mozgatóereje az eseményeknek - méghozzá nagy mozgatóereje.
Kőkeményen odavág és nehezen veri ki az ember a fejéből, ami történik benne. (Főleg most, hogy már elolvastam a tartalmat és tudom, hogy igaz történeten alapul.)
Elsősorban DiCapriot tudnám kiemelni, aki eszméletlen nagyot alakított. Eddig is tudtam, hogy a pasi tud valamit, de kérem szépen ezek után meg főleg. :D
Amúgy azt azért nem állítanám, hogy én nem untam néha el magamat. Voltak részek, amikor szinte semmi különös nem történt és csak néztem ki a fejemből és vártam valami eseményt.
De alapból nem az én stílusom ez a műfaj - úgyhogy pl. könyvben tuti nem fogom elolvasni.

Ami nagyon tetszett: 
Színészi alakítás

Ami nem tetszett:
Néha untam


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review