2015. december 19., szombat

Star Wars: A klónok háborúja

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, december 19, 2015
Tartalom:
"A galaxison végigsöpör a klónok háborúja. A Jedi lovagok a rend fenntartásáért és a béke helyreállításáért harcolnak. Mégis egyre több csillagrendszer esik a sötét erők áldozatául, a galaktikus köztársaság pedig mindinkább a szeparatisták és droidhadseregük uralma alá kerül. Anakin Skywalker és a tanítványa, Ahsoka Tano olyan küldetésen járnak, mely mélyreható következményekkel jár, s amelynek során szembekerülnek az alvilág egyik hírhedt urával, Jabbával. Ám Dooku gróf és ármányos segítői – köztük a gonosz Assaj Ventress – mindent elkövetnek, hogy Anakin és Ahsoka küldetése kudarcot valljon. Eközben a háború frontvonalában Obi-van Kenobi és Yoda mester a hatalmas klónhadsereg élén hősies harcot vív, hogy ellenálljon a sötét oldal erőinek."


Véleményem:
Mivel egyelőre az új Star Wars filmet nem tudom megnézni (Pedig nagyon-nagyon-nagyon kíváncsi vagyok rá) gondoltam megnézem ezt a mesét.
Úgyis Anakin a kedvenc szereplőm.
Plusz minden reggel mielőtt suliba megyek ennek a mesének a sorozat változatát nézem. ^^ (Csak sose tudom egyik résznek se megnézni a végét... Mert indulnom kell a buszra)
Szóval, azt kell mondjam, hogy tetszett. Egész szórakoztató volt.
Rengeteg tök jó harc jelenettel, de még némi poénos rész is akadt benne. A párbeszédek is nagyon tetszettek. :)
Persze akadtak olyan pillanatok is, amikor én kicsit eluntam magam. De egy és fél óránál ez megesik.
Ahogy már említettem Anakin a kedvencem és nagyon jó, hogy itt ő kap főszerepet. ^^
Szeretem a karakterét.
A kis Ahsoka is aranyos, mert nagyszájú és pimasz, ezzel pedig megnehezíti Anakin dolgát. A többieken most nem volt nagy hangsúly. Persze ez nem azt jelenti, hogy egyáltalán nem is tűnnek fel. :D Obi-vannak például volt pár nagyon jó kis jelenete.
Szóval összességében tetszett ^^
De most már én is az Ébredő erőt nézném.

Ami nagyon tetszett: 
Harc jelenetek

Ami nem tetszett:
Néha kicsit untam.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review